2010. július 27., kedd

Cukkini


Rengeteg cukkinim termet, így neten utána néztem pár receptnek.
Találtam is sokat, egyik finomabb a másiknál, ill hizlalóbb, de törekedni fogok a "lelightosításra".
Így ha isten is úgy akarja, holnap hozok nektek egy diétás cukkini krémleves-t.
Repertoáromba van még egy szendvicskrém is, persze cukkinis, ha lesz időm azt is elkészítem.

Kaja ügyben ma okés voltam (első két napot nem említeném +2 kiló garantált, tuti megint valahol 85-86kg között vagyok...), ügyelek a reggelire, kerülöm a melegszenyát, sok-sok gyümit eszem, sárgabarackot, dinnyét, almát.
Készítettem apró ringló levest, persze diétásan, nagyon finom lett, pici rum aromával és fahéjjal bolondítottam meg.
Ebédre egy tányér leves volt, hagymás karaj (light, ma találtam ki, majd leírom a receptet nagyon finom) párolt vegyes zöldséggel.
Kicsit kezd a könyökömön kijönni ez a sok hús, így holnap kapóra jön a cukkini.

Most megyek, a front megvisel.
Olvasgatok még pár naplót aztán tete.
Jó éjt!

0 megjegyzés: