2010. július 30., péntek

Mérlegecske

Nem bírtam ki és ráálltam, pedig megfogadtam, hogy augusztus első hetéig nem állok rá.
Fenébe is, nem bírtam ki.
83kg, reggeli, ebéd után.
Nem tetszik, fenébe is, nem örülök neki, pedig kéne.
A múltkori pogácsás gulyás leveses dologgal elcsesztem, szó szerint.

Párom anyja kitalálta, hogy szombaton (24.-én) ha törik, ha szakad kifestjük a szobánkat.
Remek, a szobafestésből szoba csere lett, miénk lett a nagyobb, övéké a tisztább de kisebb.
Ezzel nem is lenne gond, mert mi jártunk jól, viszont én aznap nem főztem magamnak, farkas éhes voltam és elcsábultam a pogik láttán, így most vezeklek.
Vezeklek a mérleg szentsége előtt.

Annyiból vigasztal a dolog, hogy már nem fogyok olyan gyorsan és hátha kicsit vissza tud húzódni a bőröm.
Szomorkodni meg azért szomorkodok, mert szerintem agyban még mindig a gyors fogyást akarom.

Valaki billentsen fenéken!

Nem baj, lassan de biztosan megyek a 7-es felé!

2 megjegyzés:

dundolka írta...

Szia:) ne siess nem érdemes. Én ebben az évben -18 kg túlsúlyal kezdtem. Az eredeti terv szerint egy év alatt fogytam volna 57 kg-t, de szerencsére vagy sem az én tstem nem hagyta magát. -20 kg felett valamivel megállt a fogyás a tartott diéta és mozgás ellenére sem ment le csak kb egy kiló két hónapon át. Onnantól én is iktattam be szüneteket ha lelkileg elfáradtam.Első évben -39 kg ment le, most már dierekt nem fogyok többet havi 1,2 kg nál.... ez már a bőrömre megy, 40 vagyok eddig meúsztam hát már szeretném hogy ez maradjon igy.Öszite akarok lenni inkább a zsir mint a lógó bőr. Minden figyelme rajt volt hogy elég fehérje vitamin segitse a bőrömet.
Megérte, hisz pár évig még rajtam lesz :) ne siess, nem érdemes.

GreenTea írta...

Köszönöm, megpróbálok így is pozitívan hozzáállni, a cél még messze van!

Neked pedig szívből gratulálok, fantasztikus a teljesítményed!