2010. augusztus 20., péntek

Aug.20. második felvonás

Tüntetésként itthon maradtam, nem mentem sem takarítani, sem gazolni.
Szerettem volna ha ez a nap másról szól, de megint olyan elb@szott és szomorkás lesz mint a május elseje.
Fel kéne öltöznöm és elmenni a városba, egyedül, mire hazajönnek én már nem lennék itt.
Mára be volt tervezve a Bory vár, amit 4 éve ígérget nekem a párom, hogy elvisz, de megint nem lesz belőle semmi, mert anyjával kell takarítani, így este meg holnap azt fogok hallgatni, hogy fáj a dereka és rohadt fáradt.

Hajjj, nem szeretek mérgelődni, de az ilyen dolgok bosszantanak.

Kaja:
Megettem két gombócot, finom volt, pici fahéjas natúr joghurttal.
Megettem két őszibarackot és egy almát.
Jelentem tele vagyok, este csak gyümi, nincs húshoz kedvem.

Jah, pofámba kaptam: holnap ha törik ha szakad grillezés lesz, úgy se tartom már annyira a diétát szóval meg se merjek szólalni.
Grrrrrrrrr, lestem mint a moziban.........................................

0 megjegyzés: