2010. augusztus 18., szerda

Pihegek

Fú, szakad rólam a víz, 11 óra a konyhában robotolok.
Tegnap nem volt ennyi dolgom a töltött káposztával.
Ma cukkinikrémlevest csináltam, ála light és palacsintát.
Eltökélt szándékom valami édeset enni.

A cukkini receptet már leírtam, most jöjjön a palacsinta:

Tésztához:
40dkg liszt 1400-305.2g
2 tojás (S-es) 140-0g
csipet só
víz

Összesen 1540kcal és 305.2g ch, nekem 21 db palacsinta lett belőle így egy db 75kcal és 14.5g ch. (Teflonba, vagyisTtefal palacsinta sütőben sütöttem olaj nélkül!)

Tölteléknek vanília és csoki pudingot csináltam, 3dl tej (2.8%os volt itthon) és 2dl víz keverékével, édeskével így átlagosan egy adag 33kcal és 5g ch (kb másfél evőkanállal raktam bele a paliba és marad két csészényi ami a hűtőben pihen).

Egy palacsinta töltelékestűl 108kcal és 19.5g ch.

Kcal tetszik, ch kevésbé, főleg, hogy ch bombával kezdtem a napot.

Reggelim:
4 sz tk toast 240kcal és 40g ch
4 sz light szalámi 44kcal-0g ch
pici sajt 80kcal és 1g ch
1 kávé 50kcal és 5g ch (még volt 1.5%ös tejem)

Ö:414kcal és 46g ch

Ebédem:
1 tányér cukkinikrémleves 120kcal és 15g ch
1 sz piritós 50kcal és 10g ch
Összesen eddigi napom (mert még nem ettem palacsintát) 584kcal és 71g ch.

3 palacsintát biztos bevágok, már előre látom nem tudok neki ellen állni, sacc/kb:
324kcal és 58,5g ch!
Akkor fogok 909kcalon és 129,5g ch-n állni.
Vagyis estére már csak könnyűt kéne enni, mondjuk egy olaj nélküli rántotta abonettel vagy gyümit (magas ch-ra figyelnem kell!!!).

No kész a mai kaja terv, délután, vagyis ebéd utáni pihegés után tervezek a városba egy hatalmas sétát, mert most vannak a Királyi napok Fehérváron és érdekel.
Világ minden tájáról jöttek néptáncosok, nagyon tetszett tavaly így idén is megnézném.
Több km séta lesz, vásár, nagyon izgalmas, alig várom!

Puszi mindenkinek, este szerintem még írok ha nem leszek nagyon fáradt!
Szép napot!

0 megjegyzés: