2010. augusztus 20., péntek

Aug.20.

Eddig jó unalmasan telik, remélem délutánra be lesz szervezve valami program, nekem vannak ötleteim, de kérdés mit akarnak a többiek.

Reggelim:
4sz tk toast 240kcal és 40g ch
4sz light szalámi 44kcal és 0g ch
pici sajt 80-1
Ö:364kcal és 41g ch

Tízórai:
1 kávé 100kcal és 10g ch

Összesen eddig: 464kcal és 51g ch.

Csináltam Roxa féle túrógombócot, de tegnap a vásárlásnál elbactam a dolgot.
Ugyanis én okos zsírszegény túró helyett sovány krémtúrót vettem.
Zsír nuku benne ez a pozitív és bár készen vannak a gombócaim de az állaga hagy némi kívánni valót.
Ettől független isteni finom és hamar kiszámolom az energiatartalmát.
Amúgy 25 dkg krémtúróból csináltam, nem mertem többől az állaga miatt, mondom ehető, finom, de nem az igazi állagra.

Később még írok, este talán!
Szép napot mindenkinek!

0 megjegyzés: