2010. augusztus 18., szerda

Súlytartás

Ma sem fogyok már.
Sétáltunk a városban jó 5-6 km-t, jó volt és elfáradtam kicsit.
Párom meghívott egy fagyira, 2 gombóc, az elsőt megettem a második rémes volt, mintha valami port kevertek volna bele, kukába vele.
Aztán itthon ettem kis light pudingot (ami a paliból megmaradt), ezzel nincs is gond.
Viszont a családnak sütöttem hekk-et, pici hekkek voltak és én is ettem egyet, abonettel.
Olajos bőrét lehúztam, nem tudom mennyire számít ez.

A hekk kcal és ch tartalma alacsony, mindössze 90kcal és nincs is benne ch, én egy picit ettem, max 15 dekás lehetett (kilós csomagot vettünk és volt benne 8db, szóval durván számolok), de hogy mennyi olajat vett fel, azt nem tudom, egy bizti a paprikás lisztes bundát nem ettem meg.
Szóval ennyit mára, már többet nem eszem, elkönyvelem ezt egy súlytartós napnak és kész.

Most megyek! Szép estét! Én elfáradtam nagyon! :-)

0 megjegyzés: