2010. augusztus 17., kedd

Puccs

Sok erőt kivesz belőlem ez a kocsi keresés, főleg, hogy egyre több az átb@szás.
Nagyon nem vagyunk korrektek mi magyarok!

Hihetetlenül hiányzik a Szuszka, a brummogó hangja!

Jövő hét hétfőn folytatjuk a keresés, vagyis akkor ül kocsiba a család és nyakunkba vesszük Magyarországot!
Remek!
Sajnos a tapasztalat viszont azt mutatja, hogy minél tovább várunk, úgy kerülnek le a kiválasztott autók hirdetései.
Mai nap folyamán kapásból 5-6 autó kihúzva, mert vagy törött (legalább bevallották), vagy nincs rajta műszaki, vagy levették a hirdetést, kvázi eladhatták.

Kaja szempontból pozitív, hogy tegnap már nem ettem este, kibírtam, ittam egy-két nagy pohár Lift üdítőt.

Mai napon reggel megittam két kávét, 3 db virslit (12.5dkg) 2 szelet tk toastot pici mustárral ettem.
Ebédem light meggy leves.
Második fogás pedig nincs, családnak főztem töltött káposztát, utána kocsi keresés és el is repült az idő.
Lassan kell mennem állatot etetni, plusz nagy bevásárlás, már nem lesz időm magamra főzni. :-(
Lehet eszek kicsi töltött káposztát (ha nem bírom ki), ha kibírom majd veszek valamit bevásárláskor.
Este még írok!
Most megyek, várom Sil barinőm híreit!

Love!

0 megjegyzés: