2010. október 21., csütörtök

Helyzetet jelentek tegnapról meg máról

Tegnapi napom kaja szempontjából borzalmas volt, rég ettem ennyit, habzsoltam, és mi mást ehettem, hát persze hogy pogácsát...
Karácsonyig kuss a nevem, örülök ha a tegnapi naptól nem jött vissza kapásból +2kg.

Otthon nagyon jó volt, csak nagyon kevés, átadtuk a hűtőt, nagyon örültek anyuék, örömkönny is volt ám, majdnem én is pityeregtem.
Nagyon szeretem őket!

Mai napom kaja-ügyben:
Reggelim:
1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 105-20
5db győri keksz 100-13,5
1 alma 45-10,5
Összesen:300kcal és 49g ch

Tízórai szerintem nem lesz.

Ebédem még mindig az a francos székelykáposzta lesz, ma még megeszem de holnap már tuti nem!

Ebéd:
Székelykáposzta light ~300-25
2db abonett 30-6,4
pici zsírszegény tejföl 30-1 (egy púpos teáskanálnyi)
Összesen:360kcal és 32,4g ch

Uzsonna valami gyümölcs.

Vacsora: passz.

Egyenlőre ennyi, délután este még jelentkezem.
Pápuszim!

0 megjegyzés: