2011. január 18., kedd

Húmegha

Nem szeretem idő van, szürke, nyálkás és hideg...
Jó lenne ha kicsit melegedne az idő, délután mászkálhatnékom lesz és nem akarom kihagyni a hideg miatt.

No de kanyarodjunk vissza a tegnap estéhez.
Vacsorám egy szép alma lett és 10dkg mango.
+110kcal és 25g ch sacc/köbö, de azt hiszem így is belefértem a 1200kcalba és 150g ch-ba.

Ma reggel kávéval indítottam, majd megettem egy fokhagymás-tejfölös kiflit, amit még tegnap vett nekem a párom.
Tízóraira pedig egy cappucinot ittam meg, de most porból készült...
Sokkal jobban szeretem ha kávéból készül, finom fekete lefőzve, a tej pedig felhabosítva, az a kedvencem!

Ebédre levest fogok enni, a vadas szerintem most kimarad, mert nem tetszik, hogy zsíros tejfölből készült.
Helyette maradt még kis piskóta a somlóiból azt fogom rágcsálni kis házi lekvárral.

Most pedig mennem kell.
Este jövök számokkal!

0 megjegyzés: