2011. január 17., hétfő

Pihenő-nap

Ha hétfő akkor pihi-nap!
Na jó, kis mozgás volt ma is, simán megtettem a 4km-t.
Nagyon tetszik ez a "minden hova gyalog megyek" dolog.
Holnap majd lesz comb formálás és szerintem kis Leslie is, de a tutit majd úgy is megírom.

Valahogy jobban is érzem magam, testileg-lelkileg.
Nem mondom, hogy az egy hetes tornamódi miatt lehet, de valami változik velem, bennem.
Egy biztos, a tunyulást meguntam.
Eljutottam arra a szintre, hogy tele a hócipőm azzal, hogy lustulok, nem mozgok, csak ücsörgök és vagyok.
Annyit csinálok amennyi jól esik és azt ami jól esik.
Lehet, hogy ettől nem leszek fitt, mert "csak sétálgatok" meg 20 perceket ügyetlenkedem itthon, de nálam ez nagy szó.
Világ életemben gyűlöltem a mozgás bármely formáját, mert vagy az osztálytársaim szívattak, kiröhögtek, vagy undorodtam attól, hogy tettem két lépést és lihegtem meg egyből leizzadtam.
Mindig kellemetlenül érintett az izzadás, állandóan deokkal kentem magam, ilyen olyan márkák, hol olcsóbbal, hol méreg drágákkal, de az izzadásom sose szűnt meg.
Mostanáig!
Rettentő örömmel tapasztaltam, hogy egy ideje hosszabb mozgás után nem izzadok.
Kimelegedni kimelegedek, de a zavarba ejtő izzadtság folt a hónaljam alatt és a hátamon eltűnt, nincs.

Ez nekem nagyon nagy boldogság!

Mai étrendem furán alakult, még nem vacsiztam, de biztos vagyok benne valami gyümi lesz.

Reggeli:
1 kávé 50-5
2 sz tk toast 110-20
májkrém 15gr köbö 45-0
sajt 80-1
Ö:285-26

Tízórai nem volt.

Ebéd:
1 tányér leves répával 100-10 (sok répával)
3 sz natúr sertéskaraj (15dkg) vadas mártással 350-10
1 sz tk toast 55-10
Ö:505-30

Uzsonna:
6db somlói piskóta 130-16
puding 46-8
hab 46-4
Ö:222-28

Egész napim:1012-84

Ha ma már nem jelentkezem akkor csak holnap.
Pápuszi

0 megjegyzés: