2011. február 1., kedd

Ha kedd akkor...

...fejfájás, kora reggel vele ébredtem.
Az orvosmeteorológia szerint nincs front, lehet fordítva vagyok bekötve?
Amikor nincs front fáj a fejem, amikor van front akkor nem, vagy hogy?
Nah mindegy, mellékes.

Mára várom az etanol átalakítót, mára ígérte a szállító, de eddig sehol.
Van még időm itthon, és este 6ig hozhatják is, de d.u. mennem kell etetni az állatokat.
Mielőtt valaki azt hinné, hogy lovakat vagy marhákat tartunk, hát sajnos nem, helyettünk két édes kiscicát és egy pulikutyát kell etetni.
Imádom őket, úgy örülnek amikor megyek, na jó, tudom nem nekem örülnek, hanem a kajának... :-)

Nagyon szeretem az állatokat, néha jobban, mint az embereket.
Annyira fáj a szívem azért a deguért, annyira aranyos, de ide nem hozhatok állatot.
Párom azt mondta, ha lesz saját otthonunk lesznek saját állatkáink is.
Lesz cicánk és lesz degunk, kutyát nem szeretne, de ebbe a kettőbe benne van.
Ahhh, álmodozom, alig várom a percet.

Hoztam mára egy receptet is, a következő bejegyzésembe közzé is teszem, aztán ha van időm (mert hogy el kéne takarítanom magam után a konyhába...) rendszerezem végre a receptjeimet!

Pápuszim!

0 megjegyzés: