2011. május 26., csütörtök

Ó happy day

Remek hír fogadott délelőtt!

Szil barinőmnek megszületett a kislány, bezony, egy tündérke!
Gyönyörű Naomi nevet kapta a picur.
Biztos csoda szép is, alig várom, hogy láthassak róla képet.
Kicsit irigykedem is.............................

Ma 100%ban odafigyelek a kajálásra.
Már-már betegre eszem magam az eperrel és natúr joghurttal!

Mai étrendem, lassan ebédelek, de előre leírom:

Reggeli:
1 kávé 50-5
3 db abonett 51-10
1 kefír (3%, 150gr) 84-5,5
3 szelet light sonka 45-0
10dkg retek 15-2
5dkg uborka 5-1
Ö:250-23,5

Ebéd:
1 csirkecomb 200-0
15dkg zöldségköret 110-18
uborka saláta 40-3
Ö:350-21

Részeredmény:600-44,5

Nass:
1 kicsi alma 30-7

Csirkecombot bőre nélkül sütöttem alufóliában, enyhén fűszerezve, pici vizet öntöttem alá.
A zöldségköret 15dkg répa-borsó-kukorica lesz párolva.
Uborka salit még tegnap este megcsináltam: ecet-édesítő felhasználásával.
1 hatalmas kígyóubi megmostam, megpucoltam, leszeleteltem gyalun és besóztam, hagytam állni.
Addig pucoltam 2 gerezd fokhagymát, 3 szál újhagymát.
Elkészítettem a ecetes-édesítős lét.
Az uborkát kinyomkodtam, nagyobb tálba raktam, belereszeltem a fokhagymát, az újhagymát szeleteltem és ráöntöttem a lét.
Összekutyultam és díszítésként borsot és pirospaprikát szórtam rá.

Egy egész éjjel hűtőben volt, biztos jól összeértek az ízek.
Tejföl helyett esetleg egy kis joghurtot fogok rácsorgatni vagy semmit, még meglátom.
Megyek, megnézem szabad e a konyha.
Este még szerintem jelentkezem!
Pápuszim!

0 megjegyzés: