2011. május 25., szerda

Pár sor

Egyre izgalmasabban alakul Szil barátnőm élete, új fejleménykényt annyit írt még hajnalban a naplójába, hogy valószínű császárral fog születni a picije.
Bízom benne, hogy már túl van rajta és azért nem ír, mert az epi miatt feküdnie kell.
Alig várom az új híreket felőle, nagyon szorítok neki, vele együtt izgulok.

Voltam ma is turiba, sikerült egy két rövid ujjú felsőt turni, világosat, nyáriakat, csak ki kell mosni.
Apropó nyár, ma elég hülye idő van, süt a nap, de nagy szél fúj.
Reggel amikor etettem, láttam, hogy a fél cseresznye termés a földön van, szomorú...

Eperrel lassan kell kezdeni valamit.
Egyszerre 1 esetleg másfél kg-t tudok szedni, vagy apránként főzök belőle lekvárt, vagy nem főzök.

Családnak ma fasírt és krumpli készült, amit nem én csináltam.
Én csak diós és kakaós csigákat sütöttem, életembe először és azt mondják nagyon finom lett.
Nekem még van 2 kocka epres sütim, rájárok néha, de ma már csak gyümit és gyümit ennék, esetleg egy nagy pohár kefírt meginnék.
Sajnos az abonettem elfogyott...
Holnapra ki kell találnom valamit magamnak, nem tudom mit egyek, sokszor tele van a hócipőm a főzéssel.

Mai étrendem:

Reggeli:
1 kávé 50-5
2 db epres süti 96-12
Ö:146-17

Reggeli2:
2 db virsli baromfi 150-0
10dkg retek 15-2
pici mustár 15-2
1 kávé 50-5
Ö:230-9

Ebéd:
Kis adag pörkölt 150-0 (csak a kocka husik, a lét leöntöttem)
1 adag friss spenót 192-31 (15dkg spenótot tudtam szedni a kertből)
Ö:342-31

Eddig:718-57

+1 rudi 100-10 (ez még reggel etetés közben)

Ö:818-67

Ezen kívül megittam 2dl tejsavó italt, tropicana ízben, kb 18kcal-3g ch/dl.

Délután vagy eper és joghurt, vagy kefír vagy passz, nem tudom mi lesz...

Enni sincs kedvem, ez a hülye szél kifújja a kedvem is!

0 megjegyzés: