2011. május 25., szerda

Vacsora

Túl vagyok a vacsorán.
Nem tudtam eldönteni, hogy csirkemell sonkát egyek kefírrel és retekkel...
Esetleg pár szem kekszet igyak kakaóval...
Vagy netán epret és joghurtot toljak az arcomba...
Végül rájöttem, hogy joghurt függő lettem és roppant édesszájú.

1 db babapiskótát beleaprítottam 1 bögre natúr joghurtba, amit előzőleg édesítőztem és egy csepp vanília aromával elkevertem.
Pucoltam pár szem édes epret és a gyönyörök útjára tévedtem.
...
Súlyos joghurt függőségben szenvedek, ez tuti.
Tömni tudnám magamba és erős megálljt kell parancsolnom hogy a nap további részében már ne csábuljak el.

Ha most megkérdeznék, hogy egy frissen sült, langyos sajtos pogácsát ennék e avagy egy bögre vaníliás-epres joghurtot, akkor egyértelmű lenne a válaszom.

Pics*ba a pogácsával, ide azonnal a joghurtot!

Majd két év kellett ahhoz, hogy ez letudjam írni!

0 megjegyzés: