2011. május 28., szombat

Már csak kettőt kell aludnom

Ha Isten is úgy akarja, akkor már csak kettőt kell aludni és otthon leszünk.
Szeretett édesanyám és nagymamám társaságában.
Párom is már készülődik, tervez előre mit hogy kéne csinálni.

Kezdek lenyugodni, éjjel is fent voltam többször, már az álmomba is kötözködött velem.
(Nem, nem a páromról van szó, másról, direkt nem írom le, lényeg a lényegben párom az utolsó mentsváram!)

Ma sem főzök!
Esetleg holnap ha kiadják az utasítást, hogy mit kéne enni, de lehet dacból ma sem fog hozzám szólni.

Lassan készülök ebédelni.
Korán keltünk, sietni kellett etetni és várni a vízórásokat.
Reggel kávéval nyitottam, majd a pékségben sütikék helyett inkább egy csomag Győri édes jó reggelt kekszet vettem, fügéset.
Őt egy cappucino társaságában fogyasztottam el!
Majd a vízórás után irány Tesco, lottóztunk egyet párommal. :-)
Hátha... Hihi!
Gyorsan vettünk pár apróságot.
Kaptam egy kis szelet fehércsokis Toblerone-t, meghagyom és anyuékkal fogom majd megenni. :-)
Anyuci is megérdemel valami nassit, nagyon szépen halad a diétájával, már alig várom hogy lássam, biztos nagyon csini! :-)

Ettem egy Tesco-s jégkrémet, valami toffee bevonatosat, 120kcal és 10g ch volt benne.

Eddigi étrendem és a továbbiak:
Reggeli:
1 kávé 50-5
1 csomag győri édes jó reggelt keksz fügés 215-32
Ö:265-37

Nass:
1 cappucino 50-5
1 pálcikás jégkrém Tesco-s 120-10
Ö:170-15

Ebéd:
15-20dkg csirkemell 200-0
15dkg zöldségköret 110-18
uborka saláta 40-3
Ö:350-21

Részeredmény:785kcal-73g ch!

Délután szerintem lesz egy valag natúr joghurt, pár szem eperrel vagy esetleg más gyümivel.
Van itthon banán, megkívántam pedig nem rajongok érte és ami a legszebb fájni szokott tőle a gyomrom, majd meglátjuk.
Kis eperrel és natúr joghurttal azért megkóstolnám... :-)

Pápuszim!
Szép hétvégét!

0 megjegyzés: