2010. március 14., vasárnap

Étrend ma

Rég ettem tésztát és ezen felbuzdulva elkészítettem a light hagymás csirkés thai tésztát.
Bevallom nőiesen majdnem a kukába landolt mert baromira elsóztam.
Bevallom nőiesen, hogy köze nincs az igazi thai csirkés tésztához, de lelkemnek valahogy jól esik ha így nevezhetem.
Több hibát is vétettem, bevallom nőiesen:
1. nem durum tésztát főztem ki,
2. egy csomó hozzávaló kimaradt!

Bevallom nőiesen, nem tudom a receptet, mert neten ezt (szerintem) nem lehet megtalálni.
Ezt az ételt csak a kínaiak tudják megcsinálni...

1.Hozzávaló a tészta.
4 tojásos tésztából készült, már nem emlékszem a márkájára, levettem a polcról egy csomag bontott spagettit s lám, pont 6 dkg volt benne.
TIPP:Én mindig úgy főzöm a tésztám, hogy mielőtt kész lenne (még van egy pici fehér pötty a közepén amikor megrágom) elhúzom a tűzről és hagyom a vízbe megpuhulni, kvázi nem főzöm tovább.
Így jól megdagad a tészta és "többnek tűnik".

2.A hagymás thai csirke
Egy kisebb hagymát kockára vágsz és egy evőkanál olajon megpirítod, ha kész pici pirospaprika rá.
30dkg csirke mellett csíkozz fel és dobd a pirospaprikás hagymára, öntsd fel pici vízzel, épp hogy ellepje, pici (!!!) só, bors és főzd puhára.
Bezony, pörkölt félét csináltunk.
Majd ha megfőtt a husi (vizet forrald el róla, kevés maradjon) dobj hozzá 10-15 dkg zsülien sárgarépát (TIPP:Cora-ban lehet kapni gyönyörűen vágott zsülien répát, 24dekát 60ft-ért vettem.) és egy evőkanál szójaszószt.
Keverd meg jól, rottyanjon egyet a lángon és már kész is vagyunk.
Majd fogj egy nagy tálat, rakd bele a tésztád, merj egy adagot a thai csirkéből és kutyuld össze.

Készen is vagyunk és a látvány magáért beszél:
Mindez számokban:

Tészta:6dkg 214.2kcal és 46.02g ch

Thai csirke:
30dkg csirke 330kcal-0g ch
5dkg hagyma 20kcal-4g ch
1 ek olíva olaj 90kcal-0g ch
20dkg répa 35kcal-8g ch
10ml szójaszósz 20kcal-3g ch
(Mivel elsóztam újra raktam bele hagymát dkg-t.)
Egész:515kcal és 19g ch.
Három napra beosztva egy adag 172kcal és 6.4g ch.
Ebédem 386.2kcal és 52.42g ch.

Reggelim:
2 sz tk toast 114.5kcal-20.5g ch
4 sz Tavaszi felvágott 140kcal-0g ch (10dkg)
5dkg savanyú káposzta 7.5kcal-1g ch
2dkg Tolnai sovány sajt 24kcal-0.5g ch
(Talán a legsoványabb sajt ami létezik, nekem nagyon ízlik, finom, csak méregdrága, 30dkg több mint 800ft volt. Már nem volt pofám azt mondani az eladónak, hogy kössz akkor mégse...10dkg 140kcal és 0g ch.)
2 kávé 100kcal-5g ch

Tízórai:
1 alma 60kcalt-14g ch

Ebéd:
1 tányér leves 100kcal-10g ch
Kínai thai csirke by home 385.2kcal-52.22g ch

Uzsonna nem volt.

Vacsora:
3 sz abonett 30kcal-9.6g ch
6dkg tavaszi felvágott 84kcal-0g ch
1 kefír 96kcal-6.7g ch
5dkg újhagyma 15kcal-3g ch

Egész napi adagom:1156,2kcal ésssssss 122,52g ch.
És milyen jól laktam és milyen finomakat ettem.
Játszva fogyunk, éhezés nélkül fogyunk!!!

0 megjegyzés: