2010. március 14., vasárnap

Hosszú hétvége

Nem tudom miért, de pöttyet rosszkedvű vagyok.
Remélem csak az idő teszi és a fáradtság.
Mostanában későn fekszem de korán kelek.

Próbáltam ma főzőcskézni, majdnem a kukába landolt a kosztom, 3 napi adag.

Kínai hagymás csirkés tészta:
30dkg csirke 330kcal-0g ch
5dkg hagyma 20kcal-4g ch
1 ek olíva olaj 90kcal-0g ch
20dkg répa 35kcal-8g ch
10ml szójaszósz 20kcal-3g ch
/TIPP: Mindig nézd meg milyen szójaszószt vásárolsz, egyes fajtáknak igen magas a tápanyagtartalmuk! Az enyém Pearl River Bridge Superior Dark szójaszósz./
Össz:495kcal és 15g ch.
Igen ám, de annyira ügyeskedtem, hogy elsóztam a kajám, rettentően.
Gyors megoldásként leöntöttem róla a vizet, gyorsan átraktam egy másik fazékba, +5dkg hagyma + egy kis víz rá, meg egy pici bors.
Mázli, hogy a szójaszószt és a répát még nem raktam bele (répa zsülienre volt vágva).
Picit rottyant egyet, rá az 1 ek szójaszósz és kész is.
Tehát a hagymás csirkém 515kcal és 19g ch-nál állt meg.
Három napra beosztva egy adag 172kcal és 6.4g ch.
Mellé 6 dkg spagetti tésztát főztem. 214.2kcal és 46.02g ch.
Így az ebédem 386.2kcal és 52.42g ch.

Ch picit ( vagy nagyon is magas...) de este már csak überlight hami lesz. :-)
Jah és jövök az egész napi elszámolással, de még ki kell takarítanom plusz jönnek vendégek, így Bye bye szása... :-)))))
Képet este mellékelek!

0 megjegyzés: