2010. március 16., kedd

Ki korán kell...

...aranyat lel, így szól a szép magyar mondás.
Kora reggel kivertek az ágyból és ez az egész napomra rányomta a bélyeget, két kávét ittam, de még most is tudnék inni egyet.

Sors fintora, netán a mérleg szórakozik velem, ma (úgy kb 5 perce mértem magam, 14:45kor) 95.4kg-t mutatott.
Valahogy nem tudom elhinni.
Soknak tartom a heti 1.3kg-s fogyást, lehet csak a reteknek köszönhetem ezt az eredményt.
Éjjel-nappal wc-re járok, így a felesleges víz kiürül belőlem.
Lényeg, hogy a hivatalos mérlegelésig van még köbö 3 hét.
Ha sikerülne tartani a heti egy kg-s fogyást, akkor húsvétot 91-92kg-san köszönteném.
Jajj, húsvét, egy újabb ünnep amin halálra tudják zabálni magukat az emberek...

Tegnap esti zárásom módosul.
A 800kcalt elég kevésnek találtam, így 8 után megettem egy szép almát (60kcal-14g ch) és egy fél banánt ami 7 dkg volt (73.5kcal-17.5g ch).
Nem szabad banánt ennem, de megéreztem az illatát és megkívántam, sajnos, mint sejtettem ettől a kis mennyiségtől is hihetetlenül begörcsölt a gyomrom.
Végül tegnap 986.5kcalt és 136.15g ch-t ettem!

Apropó tegnap, most éppen laptopiról vagyok, gépem (nekem asztali van, páromé a laptop) összeomlott, szerencse, hogy mindent a hordozható vinyón tároltam.
Most települ fel rá valami, remélem estére sikerül helyre rakni mindent.

0 megjegyzés: