2010. március 17., szerda

Let the sunshine in

Szép nap van, ragyogó napsütés, ezt már szeretem és nagyon jól ébredtem!
Ma nem kellett főznöm, csak takarítanom, azzal is készen vagyok.
Megvettem a holnapi kaja hozzávalóit, resztelt marhaszelet lesz tarhonyával.
Mára nem főztem magamnak, elfogyott a hamis thai csirkém vagy mim. :-)
Azt fogom enni, amit a többiek, Rakott káposztát (savanyú kápi, darált husi pörköltnek megfőzve és pici rizs, pici tejföl).
Értelem szerűen kis adagot eszem, 2 szelet abonettel, nem tudom hány kcal lehet pontosan, én 400kcalt és 20g ch-t számolok, remélem reálisnak tűnik.

Este jelentkezem, még megyek csinálni a gépem, készen van és működik (kopp-kopp) de még rengeteg dolgot fel kell telepítenem.
Főleg a skype-ot, barinőmmel így nem tudok fecsegni. .-D

0 megjegyzés: