2010. március 18., csütörtök

Napsütés, bűnözés, étrend és torna

Mind szépen sorban.
Nagyon szép nap van, ragyog a nap, kiruccantunk és sajnos betértünk egy pecsenyézőbe...
No, hát a kolbászt megtudtam állni, de a rántott sajtot már nem, így lecsusszant egy kisebb darab ami nem volt 10 dkg, plusz ettem mellé két kovászos uborkát, mást nem.

Reggelire háromszögletű melegszendvicset ettem:
4 sz tk toast
4 sz light szalámi
2dkg sajt
5dkg hagyma
1 kávé, pontosan 415kcal és 50.5g ch

Tízórai:
1 alma 60kcal és 14g ch
2 db korpoVIT keksz 26kcal és 6.4g ch

Ebéd:
1 kisebb db rántott sajt 345kcal és 10g ch
10dkg uborka,kovászos 10kcal-2g ch

Eddig 856kcalt és 82.5g ch-t ettem.

Tornáztam ma is, meg tegnap is csak ezt nem írtam.
Tegnap Leslie Sansone 3 fast mile-t csináltam.
Ma pedig a 1 mile walk diet-et és a Heart Healty walkot, ami 2 mile.
Mindemellett 3 napja végigcsinálom a KAR gyakolatokat, ami kb 10-15 perc és másfél kilós súlyzókat használok.

Estére alma, banán joghurt keveréket tervezek, plusz most enni fogok kis light szalámit 2 szeletet 1 sz abonettel és sok koviubival.

Este folyt.köv.

Vacsorám:
Nos szalámi és abonett nem volt.
Vacsira egy almát (60kcal-14g ch) és 7 dkg banánt (73.5kcal-17.5g ch) leturmixoltam és hozzákevertem egy pohár natúr joghurtot (97.5kcal-7.5g ch).
Pici fahéjjal megízesítettem, és mellé 5 db korpoVIT kekszet ettem (65kcal-16g ch).
Nagyon éhes lettem estére, nem tudom mi ütött belém, lehet a torna miatt voltam éhes.
Vacsorám 296kcal-55g ch.
Basszus, ez rengeteg, banán nagyon megdobta a szénhidrátot.

Összesen 1327kcalt és 159g ch-t ettem.
Nem bánom ezt a pici túllépést, mert tegnap és ma is tornáztam.
Holnap is fogok, remélem menni fog a 4 mile, csak az a baj, hogy korán fogok kelni és hulla leszek egész nap, plusz rohangálnom is kell jobbra-balra.
Megpróbálom, de 2-3nál kevesebbet nem akarok csinálni.

Barinőmnek Sileznek üzenem, mert Ő is üzent, hogy természetesen nem haragszom, ha menni kell menni kell.
Ma nekem van ilyen napom és nem tudom miért, de nagyon fáradt vagyok, gondolom kicsit kiszívott a nap vagy a levegő, vagy szimplán ilyen napom van.
Holnap remélem tudunk dumcsizni, puszillak bébike!

Helgam, ha olvasol drágám, neked se volt időm írni, holnap feltétlen pótlom, puszillak!

0 megjegyzés: