2010. április 26., hétfő

Jajj de jó

Ha mai napom értékelni kéne (eddig) = 0-val.
Reggeli hiperszuper morcosan keltem ki az ágyból, durcásan ittam a kávém.
Aztán a reggeli, általában kelés után 15-25 percen belül elkezdem a reggelim.
Egyszer valahol olvastam, hogy felkelés után 30 percen belül érdemes megreggelizni mert leesik a vércukor és hiába pótoljuk később a reggelit egész nap éhségérzetünk lesz.
Sajnos nálam is így van, ha későn eszem, reggelizem, utána egész nap ehetnékem, nassizhatnékom van.
Szóval reggel akarom készíteni a kis reggelim :2sz tk toast, 1 sz párizsi, pici uborka, nyúlnék a kenyérért (tk toast) erre sehol.
Biztos az egerek megrágcsálták...
Így fél óra hiszti után kimértem 10dkg Linessa vaníliás krémtúrót és 3 db győri édes teljes kiőrlésű kakaós kekszet beletördeltem.
83-13g a Linessa, 1db győri keksz meg 18kcal és talán 2.7g ch.
Tízórai nem volt.
Ebéd:
Tegnapi ebédemből maradt fél adag kínai, thai, japán meg mit tudom én milyen házi csirkés tésztám. :-D
Plusz megettem egy almát utána.
Uzsonnám:
2sb jó reggelt mogyis keksz lesz 116kcal és 16.3.
Vacsira 2db virsli lesz pici mustárral és 1 sz tk toast vagy 2 sz abonett.
(Hisztim után gyorsan elmentünk vásárolni... :-) )
Még nem számoltam ki pontosan mennyi ez kcal és ch-ban, ha sok, akkor módosítok rajta, ha kevés, akkor valami kis gyümi este még belefér.
Most megyek, kiszámolom, este még benézek ha lesz erőm.
Kertet kell megcsinálnom, kidöglött fákat megnyesem és megpróbálok életet lehelni beléjük plusz megetetem az állatokat (kuty-cicc).
Pápuszim!

0 megjegyzés: