2010. április 28., szerda

Unalom

Korán keltem, életmentő kávé után nekiálltam főzni.
Családnak gulyásleves van és rizskoch csokiöntettel vagy málnás sziruppal.
Nekem megmaradt a hagymás csirke, 3dkg rizst főztem mellé.
Reggelim bőséges volt, kávé mellé 4 sz tk toast volt 2 sz sonka és 2dkg sajt, ezt sütöttem össze, kvázi az unhatatlan melegszenyám volt.
Már most 735 és 85g ch-nál járok.
Félek hogy túlcsordulok a 1200kcalon és 150g ch-n.
Délutánra tervezek egy kis gulyás levest, amiből kiszedem a krumplit és a nokedlit.
Uzsonnára ha belefér eszem egy kis krémtúrót, vacsira meg a baromfi pástétomot.

Meglett a szemüvegem.
Nagyon jó lett, végre nem kell hunyorognom, nagyon fura.
Nem fáj a szemem, nem fáj a fejem, nem torzít, jó lett. :-)
Elég komoly fejem lett vele.
Előző keretem félkeretes volt, csak felül volt kerete, ez most telikeretes.
Fúrt üvegest (keret nélkülit) nem akartam, mert olyanom is volt és mindig eltörtem.
Szóval, kicsit titkárnőcis fejem lett ezzel az új kerettel.

Lassan megyünk Auchanba, már várom, de még meg kell főzni az állatoknak és utána megyünk.
Most megyek is, még átnézem a spájzot, plusz az akciós újságot.

0 megjegyzés: