2010. április 25., vasárnap

Értékelés

Gyönyörű szép nap volt ma, jóformán itthon sem voltunk.
Egész nap csavargás volt, ide-oda, voltunk Velencén, hihetetlenül beindultak az emberek, aki tehette kimozdult kicsit.
Remélem most már ilyen szép időnk lesz, nem lesz hideg se!
Kerteztem, főztem, takarítás elmaradt a csavargás miatt, de azt majd holnap megcsinálom.

Nem bűnöztem! Pedig voltunk cukrászdába és ott volt az a halom finom sütemény.
Inkább ittam egy hideg light colát és slusz, beértem ennyivel, nem akartam elszúrni a mai napom.
Mindent összevetve egész jó napom volt, kaja ügyileg is.
Reggel úgy keltem fel, hogy nem tudom mi lesz a kaja.
Aztán eszembe jutott, hogy rég volt tészta (nekem).
Kínai tésztát csináltam:
30dkg csirkemell
pici o.olaj
20dkg répa
10dkg hagyma
5dkg vegyes zöldség köret (amúgy ilyen nem szoktam belerakni, csak megláttam h kevés és zutty, ne legyen kuka)
fűszerek:só, bors, darált erős paprika és szójaszósz

Ezek voltak a hozzávalók, szemlátomás 4 adagra osztottam, így nincs 200kcal egy adag, plusz a köret, 7dkg tésztát főztem ki, összekevertem pici szójaszósszal hogy legyen színe, majd egy adag szójás-hagymás-répás csirkét mértem mellé és jól összemelegítettem.
7dkg tészta megdobja kcalba, de én ennek az adagnak a felét ettem meg és jól laktam.
Öröm az ürömben, hogy bár keveset ettem és holnap még tésztát se kell kifőznöm, mégis valaki rájárt a kajámra.
Nincs vele bajom ha valaki eszik belőle, csak szóljon, mert már jártam úgy, hogy megfőztem, kimértem, beosztottam erre másnap mennék nyitom a lábast és üres.
Olyankor nagyon morcos tudok lenni, főleg ha üresen van visszatéve a lábas...
No mindegy.
Szóval holnapra marad még tésztás és ha kibírja a keddi napot, akkor rizzsel is tudom enni a maradékot, de erre nem veszek mérget.

Lassan szerda, nagyon várom a szerdát, ha minden igaz addigra lesz kész az új szemüvegem ééééééés szerdán lesz a madaras teszkó járat is!
Hogy miért?
-Mert fél kg spárga 149ft lesz!!!
Ma is néztem, legolcsóbban a Lidlben 599ft, piacon és teszkóba 799 ill 1299ft!!!!!!!!!!! Szintén fél kg!
Szóval elhatároztam, ha törik ha szakad 2-3kg-t fogok venni.
Így tudnék csinálni levest köretet és hasonló finomságokat a spárgából, mellesleg imádom!

Jelentem hulla fáradt vagyok, így még üzenek egyet azt nyomás zuhanyozni és aludni:

Bébike, örülök, hogy túlélted, holnap próbálj meg úgy menni, mint aki nem akar beszarni! :-)
Azé' szeretsz ugye?:-)
Mert én nagyon, puszillak, B.

0 megjegyzés: