2010. április 27., kedd

Oh happy day

Jött az sms, hogy mehetek az új szemüvegemért!
Nem tudom hogy lesz, lehet ma megyünk érte, lehet holnap, holnap mindenféleképpen jobb lenne, mert 28.-ától van az újn akció az Auchanba.
Én meg ugye pályázok 2-3kg spárgára, fél kg 149ft lesz!!!

Remélem nem lesz átverés, már nem egyszer jártunk úgy, hogy kinéztünk valamit az akciós újságban mire odaértünk egy darab nem volt, vagy mint később kiderült, nem is hoztak belőle!
Így jártunk majdnem a tv-vel is, legutóbb.
Le kell írnom, szerintem tanulságos, lehet más is így jár és akkor jól jön a varázsszó.
A varázsszó nem más, mint a: panaszkönyv.
3 hete történt ugyanis, hogy kinéztünk egy akciós tv-t a teszkó újságban.
Hunday 72centis televízió 37.990ft.
Neten nézelődve a legolcsóbban 44-45ezer ft-ért lehet hozzájutni, és hát régóta szeretnénk új tv-t, a mostani öngyulladás határán van.
Szóval kora reggel elmegyünk az egyik közeli teszkóba, ahol mint kiderül, nem érvényes az akció, fáradjunk át a másik hiperbe.
Remek...jól kezdődik...
Másik tacskóba nézzük a tv-ket, hol lehet az a 72 centis drágaság, sehol, egy Hunday tv van, de az 44.990ft.
Itt már éreztem, hogy kezd emelkedni a vérnyomásom, no de, nyugi, hívjunk egy eladót.
Szólok az eladónak, nyugodtan, mutatom a tv-t az újságban, nézi nézi, neki nem rémlik semmi, mondom nosza, keressük már meg a tv-t.
Tv sehol, hívnak egy nőt, valami osztályvezetőt, aki nem tud erről a tv-ről (itt olyan 200/140-s vérnyomásom lehetett).
Közlik velem, hogy itt ez a tv 44.990ft-ért, vegyem meg azt, de ha már itt vagyok, akkor miért nem LCD televíziót veszek?!?!
Remek, talán itt már egész szép vörös fejem lehetett, mire közöltem, hogy jó, ha nincs tv akkor kérem a panaszkönyvet.
Mit tesz ez a szó, látom nagyon telefonálgatnak, kétszer elhangzik a panaszkönyv szó és 5 perc várakozás után húzzák ki a raktárból a 72centis, 37.990ft-os új Hunday televíziónkat. :-)

Nah, ennyit a tv-ról, akciókról.
Szóval jobban jönne ki, ha holnap mennénk a szemüvegért, mert akkor útba esik az auchan és be tudok spájzolni a spárgából is.

Reggeli 2 sz tk toast volt 3 szelet szalámival (nem lightos) és 2dkg sajttal, mellé 1 kávéka és egy szép közepes méretű alma.

Tízórai nem tudom mi lesz, egyenlőre idegeskedem, valami nem klaffol a kocsival (mielőtt rázná valaki a fejét, hogy nesze neked etanol, nem motorikusan van a hiba).

Ebéd:
Talán a thai házi csirkém, de lehet elfogyott, még nem meoztam le a hűtőt.

A többit pedig még inkább nem tudom!
Most megyek, később jelentkezem!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szió.
Igen Én az a Szabina vagyok. A fiam üzifalát olvasom a saját blogomon, mire rá jöttem, hgoy Te onnan írsz nekem:)
Küldök szivesen meghívót, csak nem találtalak szinte sehun... de meg vagy, s ez a lényeg...
vagy az üzifalra, vagy citromailre írd már meg a mail címed, ahova nyomhatom a meghívót