2010. április 30., péntek

Lemaradás

Tegnap se időm, se erőm nem volt írni.

Délután akadt egy kis időm, akkor sikerült pár számomra kedves ismerős blogját olvasni, de a sajátoméra már nem maradt idő.

Tegnapi nap túl jól sikerül kaja ügyileg.

1. A spárga leves:

Nem hittem volna, de elsőre elég finom levest sikerült kreálnom, attól eltekintve, hogy kib*szott fás a spárga (gondolom ezért volt occsó).

Leszűrve nagyon finom, ízletes és nem kell szenvednem a szálaktól...Kipipálva.

2.Chilis babot ettem:

Vagy egy éve nem ettem babot, igaz nem is rajongom érte, de néha megkívánom.

Lidl-be járkálva észrevettem a chilis bab konzerv akciót, gondoltam veszek páromnak egyet, no de hát, mindenféle adat fel van rajta tüntetve, kcal, ch, zsír.

10dkg 98kcal és 10g ch, így nem hagyhattam ki, vettem magamnak is egyet.

20dkg-t mértem ki, de nem bírtam megenni, olyan 10-15dkgt ehettem.

3.Grillezés:

Egész jól zártam volna tegnap (számokban), ha hőn szeretettem nem találja ki a grillezést.

Régen imádtunk grillezni, jó olajos-fűszeres pácban órákig csücsült a husi, utána rá a tűzre, még locsolgatni, és így tovább stb.

Csoda ha majdnem 130kg-ra híztam??!!??!!

Mindegy!

Tegnap kicsit lightosabbra vettük a figurát.

Virslit grilleztünk, ami sajtos volt és baconba volt begöngyölve.

10dkg 245kcal és 1g ch volt.

3 virslit faltam be, 15 dkg volt, így a napi zárásom valami 1400kcal volt és 130g ch.

Ch jó, de kcalt túlléptem. Így csak egy súlytartós napot tudhatok magaménak.

Este hiperszuper fáradtan estem az ágyba. Ki voltam nagyon, kiszívott a levegő.

Mai napom:

Reggelim 4 sz tk toast volt 1-1 sz szalámi, pici sajt, összesütve + 1 életmentő kávéka.

Ebédem:

Spárga leves és 5db halrudacska + párolt spárga.

Vacsi: Passz, mennem kell boltba majd veszek valamit.

Tízórai-uzsonna: gyümölcs!

Most nagyon odafigyelek, hogy rendesen egyek.

Higgyétek el, én nem éhezem 1000kcal-al és 100g ch-val.

Hiszen látjátok miket eszem, a képek magukért beszéltek, jól érzem úgy is magam, csak ha nem tartom be az tízórait, uzsit, nem eszegetek valamit akkor vagyok rosszul, leesik a vércukrom (gondolom én).

Tegnap ledöbbentem a pár falat babon, majd kidurrantam, utána fetrengtem annyira tele lett a hasam, pedig 20dkg-t se ettem.

Gondolom összeszűkűlt a gyomrom vagy mifene.

Már alig várom, hogy ráálljak a mérlegre, tudom 3.-án lesz mérlegelés, de nem tudom hogy oldom meg, itt ez a rohadt analóg van, amit senki nem használ mert rossz!

Mást nem hát centizek, fogyis társak biztos megértik.

Most megyek, elolvasom a kedvenceimet, puszi!

0 megjegyzés: