2010. április 28., szerda

Nekem ez nem megy

Ma se ettem rendesen.

Reggeli megvolt, ugye a tk toast dupla adag melegszenya (4 szelet kenyérkéből).

Ebédem 3dkg rizs volt és a maradék hagymás csirke, jelentem elfogyott. :-)

Aztán ennyi, dolgom volt, nem értem rá enni.

Csak most tudtam megvacsorázni.

4sz dexi abonett, kis baromfi pástétom és cékla.

Hajj, ezek a Lidl-s cuccok nagyon bejönnek, egyre többet vásárolok ott, és nagyon jó árak vannak.

Ott vettem üveges céklát, 169ft volt azt hiszem és 400gr, nagyon finom, 48kcal és 10g ch van benne, nem túl ecetes, de nem is íztelen.

Basszus, lassan a blogocskám nem a diétámról fog szólni, hanem ingyen reklám a multiknak.

Később ha éhes leszek megeszem egy almát vagy kis krémtúró 2db keksz mellé.

Jó hír!

Megvettem a spárgát.

Fél kg 149ft volt, vettem 4 csomagot, most akkor ezt fogom enni pár napig, nem áll el sokáig sajna. :-(

Holnap csinálok saját fejem útján spárga levest. Megpróbálok valami csirkés spárgás cuccot is összedobni, esetleg rakott spárga, majd kitalálok valamit csak ne menjen kárba.

Lidl-be 499ft volt ma a spárga, akciós, tegnap még 599ft volt.

Lehet mert nem friss, azért árazták le...

Amúgy megint nagyon fáradt vagyok, és nem végeztem a kerttel.

Fel kell futtatni a babot, uborkát, ezt kéne már végre megcsinálnom, de a gyakori öntözés miatt no meg hogy volt eső egyre több a gaz...

Minden a nyakamba szakad...áááááááááálmos vagyok :-(.

1 megjegyzés:

SilEz írta...

Tessek rendesen enni!!!! Az egeszseg a legfontosabb bebikem! Vigyazz magadra!!!