2010. május 1., szombat

Május 1.

Délután fogtam magam és a nyakamba vettem a várost, kétszer is.

Egyszer egyedül mentem, jól esett, jó volt egy kis magány, sikerült átgondolnom mindent.

Aztán 5 után elindultunk a párommal, jelentem, lejártam a lábam.

Visszatért a derékfájásom, pár napja nem szenvedtem, de úgy néz ki a sok séta előhozta.

Jó volt a majális, tetszett, de nagy drágaság van, vagy én lettem smucig.

Kajaügyileg nagyon jól zártam.

1174kcalt és 137g ch-t ettem.

Reggelire 2 sz tk toast volt, pici baromfipástétom, pici zöldpaprika, 2 kávé.

Tízórai egy alma volt.

Ebédre 5 fishfingers-t ettem 10-15dkg spárgával és 10dkg céklával.

Uzsonna nem volt, csavarogtam, mentem a fejem után.

Vacsora bőséges volt nagyon, 2sz tk toast, pástétom, paprika tehát ua mint a reggeli, de ettem utána "desszertnek" egy Linessa joghurtot és beletördeltem 3 db kekszet.

Linessa joghurt nem = a Linessa krémtúróval és sajnos nem is olyan finom a tördelt keksszel. :-(

Most megyek, olvasgatok picit, holnap egy új nap virrad, remélem...

0 megjegyzés: