2010. június 4., péntek

Baromi gyors bejegyzés

Ha díjazni vagyis pontozni kéne a mai napom, akkor eddig:
Hangulat=2
Kedvem valamihez=2
Tűrőképesség=2
Segáz, voltam már szarabbul is.

No, kaja ügy:
Most zabáltam tele magam, kiszámoltam mindent, estére maradt 190kcal-om és 30g ch.
Ki kéne bírni és megtartani az 1200kcal-150g ch-t.
Látszik, hogy elszaladt velem a ló mostanában és nem számoltam a kalóriákat.
Tiszta széééééééééégyen, csak azért is belefogok férni abba az 1300ft-os teszkós leértékelt gatyába, ami nem jött rám, csak azért is, de most ez a pont nem erről szól.
Szóval reggel telezabáltam magam és most ebédkor is, szóval estig kuss a nevem.
Ebédre gulyás leves volt, utána meg csináltam egy kis desszertet.
Vettem natúr joghurtot, gondoltam majd vacsira azt eszem, aztán addig szórakoztam vele míg felszakadt a csomagolása, aztán sóhajtottam egyet, áhhhhh (így ni) majd gonosz vigyorral nyugtáztam, ezt bizony most kell megenni.
Fogtam a maradék epret, villával összetörtem, egy kisebb almát lereszeltem, összekutyultam, pici fahéj rá, plusz édesítő és nyakon öntöttem a natúr joghurttal.
4 db tk győri édes kakaós keksz társaságában egyből felfaltam, most pedig itt pihegek teli hassal.
Estére írok konkrét számokat, most megyek, mert...dolgom van...

1 megjegyzés:

EgyKönyvmoly írta...

Húú, de jól hangzik ez a gyümis, joghurtos történet! Kipróbálom majd!