2010. június 3., csütörtök

Rinyabanya

Eleget rinyáltam mára, elegem van saját magamból, túl leszek rajta hamar.
Túl vagyok egy kínai vacsorán is, jó későn ettük, rég ettem ilyen későn...
Leírom a teljes napom 1200ba szerintem belefértem megint.
Reggeli:
3sz tk toast 171-31g
3sz tavaszi felvágott 100-0
pici sajt 88-0
1 tejeskávé 50-5
Uzsonna:
Nem volt.
Ebéd:
15dkg chillis csirkemell filé (mondjuk szósszal együtt) 265-0
fél fej saláta 10-2
Uzsonna:
1 pöttyös kókuszos rudicska 110-15
Vacsora:
Kínai kaja 500-30

Össz: 1195kcal-83g ch

Hát kb ennyit ettem...
Jó hír, hogy maradtam az 1200 alatt, rossz hír, hogy ch alacsony, rossz hír no.2., hogy slozizni tegnap óta nem sikerül.
Remélem az esti zabaparty holnapra megdolgoztat.

Kaptam páromtól egy nacit és egy pólót.
A póló erősen pink, jesszus, és xl-es, ha nem húzom be a hasam kibuggyan a hájam. :-(
Vagy belefogyok, vagy úgy fogok benne járkálni, mint aki karót nyelt és finoman kell levegőt vennem...
A gatya...jajj, sose hittem volna hogy ilyet felvehetek.
Buggyos halásznadrág és nagyon szép kék színe van...
Annyira megtetszett és párom biztatására felpróbáltam és jóóóó lett, a legnagyobb méret. :-D
XXL-es, az XL-es is jó lett volna, csak nem mertem bevállalni, mert nem mutatna jól ha ráfeszülne a seggemre.
Szóval van egy jó nyári nacim, meg egy kevésbé jó pink pólóm, majd meglátjuk mi lesz belőle.

0 megjegyzés: