2010. június 5., szombat

Fájok

Hosszú idő után ma megint fáj a lábam.

Rég éreztem ilyet s aggódom, mintha ólomból lenne, nehezek és fájnak.

Anno amikor vágósúlyban voltam egyrészt azért is kezdtem el a diétát, mert már nem bírtam a fájdalmat.

Menni, álldogálni, de nagy ellenségeim voltak, fájt a derekam, fájt a lábam, hajj, aztán szépen pörögtek lefelé a kilók és eltűnt a fájdalom.

Ma ugye sétáltunk kicsit, tényleg nem volt nagy táv, napi szinten többet mozogok, mint ma és mégis fáj és fáj és fáj és mintha be is lenne dagadva, a térdem fáj a legjobban. :-(

Ha nem gond nem írom le most a napi menüm, megyek lefekszem, de jelentem nem volt bűnözés, a grillpartynk is remek volt, holnap ha lesz időm leírom.

Jelentem ma mérlegeltem, reggel 86.8kg voltam és a mensinek nyoma sincs, jól vagyok, már nem görcsölök, nincsenek fájdalmak és a bőröm is alakul.

Most megyek, hulla vagyok. Puszi csajok és hajrá!

Külön gratulálnék Kilófalónak, futóversenyen volt, lassan én is szeretnék futni, dícsérem a kitartásod!!!

Sil, drágám, puszillak, Fnek pedig -jobbulást-!

Helga, hiányzol, de ha dolgod van megértem! :-)


1 megjegyzés:

SilEz írta...

Bebikem, mikor tudunk mar beszelni?? :((( ezer eve :(( Pihend ki magad, lehet egy kis jegeles jot tenne a terdednek. Pussz :*