2010. június 1., kedd

Update

Nem, nem Norbiról fogok írni, hanem magamról.
Háhh, lehet kezdek nárcisztikus lenni?
Csináltunk újabb képeket a párommal.
Fejem még mindig rémes, kb két kilónyi tokát kéne még lefogynom.
Kis storyt azért leírnék.
Szóval anno voltunk Tihanyba, akkoriba lehettem olyan 130, párom szerint verhettem a 135kg-t is.
Van egy felsőm, vagyis három van belőle, de különböző színűek, csíkos, hosszú ujjú pólók.
Tihanyba azt vettem fel, éppen hogy 2009ben beköszöntött a tavasz, picit azért még hűvös volt.
Emlékszem, indulás előtt órákig keresgéltem a cuccok között valami normális darabot ami még többet tud eltakarni belőlem.Felvettem egy farmert, egy nagyon szűk farmert, ami a hasam ugyan leszorította de a mellem alatt lévő hájat, hurkát kibuggyasztotta.
Persze, fotózni is kellett engem...
...mikor először megláttam a képeket nem akartam elhinni hogy én vagyok, vigyorgok mint a tejbe tök, mellettem pedig a barátom, aki háromszor belém férne.
Itt már kezdtem kapirgálni, hogy fogyni kéne...kéne...kéne...
No de kanyarodjunk vissza a felsőre, ma hűvös nap volt ismét, nekem pedig menni kellett, kerestem a bélelt kabátom alá valami vékonyabbat, de hosszú ujjút.
Hát persze, a csíkos felsőm került elő és íme, szerintem a képek önmagukért beszélnek:


Szóval nem feszül, nem szorul, nem buggyan, nah jó, valahol még buggyan, de már nem annyira, lényeg nah: kifogytam ezt is, de kabát alatt elment...lóg rajtam rendesen... :-)

Kövi kép:
Múltkor egy 92kg-s képet töltöttem fel nektek, mostani képen 87 és mit tudom én hány deka vagyok.
Olyan -5kg különbség van a kettő között, de! a múltkori képen szépen ki voltam, vagyis le voltam vetkőzve, viszont a mostani képen ha nincs is annyi különbség, egy jól megválasztott ruházattal lehet még variálni.
Most ezt a korszakomat élem, de bízom benne, hogy sikerül elérnem a célom...
És végül az utolsó kép, egy ösztönző kép nekem, hogy még nincs itt az ideje a feladásnak.
Igen, mostanában picit megcsappant az energiám és a lelkesedésem, de ezeket a képeket elnézve úgy érzem ill. újra tudatosul bennem, hogy NEKEM MÉG KELL FOGYNOM!
Éppen ezért holnaptól visszaállok az 1000-1200kcal és 100-150g ch-ra.
Szépen tartottam a heti 1kg fogyást, de az utóbbi 3 hétben a sok stressz miatt megint elkezdtem csipegetni...

Ezen szeretnék változtatni és elérni a célom, mert akarom, mert megtudom csinálni!

Sok embertől csak a sz@rt kaptam mostanában, anno amikor a diétát elkezdtem kiröhögtek, hogy én úgy se tudok lefogyni, nekik is meg akarom mutatni és majd szépen az arcukba mosolyogni!

Hajrá B., hajrá csajok!!!



3 megjegyzés:

SilEz írta...

Nagyon sokat valtoztal bebikem!! Minden elismeresem az eddigi eredmenyhez es a kitartasodhoz!! Csak igy tovabb, ne is add fel, megcsinalod :))) :*

EgyKönyvmoly írta...

Hűűűű, fantasztikus! Nagyon ügyes vagy! Csak így tovább! Menny is a cél?

Agape írta...

Nem vagy semmi, azt tudod? Fantasztikus a változás! Csak így tovább!