2010. június 5., szombat

Virágkiállítás

Voltunk ma Csurgón, virágkiállítás van.
Nagyon későn keltem, 10kor volt a riadó nálam, aztán gyors főzés, reggeli közbe és a kávé.
(Jelentem most is tudnék inni egy kávét de már nem fogok...késő van hozzá...)
Irány Csurgó 12 után, nincs messze hamar odaérünk, fehér felső volt rajtam, amit már 128 kilósan nem hordtam mert rám feszült és gusztustalanul néztem ki benne.
Most felvettem, de ki fogom dobni, valami műszálas vacak lehet, nem feszül, mindenhol bő és én mégis alig kapok benne levegőt, annyira beleizzadtam, hogy a oroszlán megirigyelné a szagom.
Kibírtam fagyizás és minden nyalakodás nélkül, pedig huhh, milyen édességek voltak... :-SVettünk egy húsevő virágot, nagyon aranyos, Gerzsonkának hívják és tényleg eszi a legyeket, már megetettük. :-)
Reggelim amúgy 1 kávé volt és egy adag tk toastos melegszenya, 2sz tk toast, 3 sz light szalámi, pici sajt.
Tízórai nem volt, ebéd egy nagy tányér húsleves és a csirkemell csontról csipegettem bele husit.
Aztán megettem olyan 10-15dkg epret, és hogy lehűtsem magam megettem egy Linessa kakaós hideg italt, ami olyan 240kcal és 10-12g ch.Este pedig grillezni fogunk, hála istennek nem zsíros húsokat hanem virslit, baconos meg nem baconos virsliket.
Köretnek lesz kertből újhagyma és saláta, meg lehet leviszek pár db abonettet.
Holnap nagy nap lesz, CAC kutyakiállítás lesz, valszeg megyek, remélem ingyenes lesz.
Két éve voltam, akkor CACIB volt és nemzetközi, első nap magyar kutyafajták voltak és ingyenes volt, második nap a nemzetközi, fuuu, micsoda élmény volt.
Ilyen kutyabuziknak mint én vagyok pedig kötelező.Emlékszem, két évvel ezelőtt 3 órát álltam a napom és orrba-szájba fényképeztem a Collie-kat, annyira szép teremtmények.
Szóval lehet egyedül megyek, párom nem nagyon szereti a meleget, nem is bírja így nem nyúzom.
Jó lenne ilyenkor egy állatszerető barátnő.

Ő pedig egy blue merle Collie, álmaim netovábbja.


Egy kölyök Collie.

0 megjegyzés: