2010. június 1., kedd

Pakolok

Lassan elkezdem pakolni a bőröndöm, holnap utazunk...haza...a másik otthonunkba, anyuék nélkül, már most hiányoznak és a torkomban az a pici gombóc, nagyon facsar...
Egész tűrhető napom volt, leszámítva azt hogy állva eltudtam volna aludni, így ma három kávét is magamba döntöttem és tudjátok mi a vicc az egészbe?
Alacsony a vérnyomásom, háromszor is mértük, több óra eltelt a mérések között és mégis alacsony...

Kaja-ügy:
Reggelim 4 sz tk toast volt, 10dkg baromfi párizsival és 1 kávéka.
Tízórai 1 kávé.
Ebéd egy tányér zöldbab főzelék, 3 füstli utána kicsivel 1 alma.
"Uzsonna" még egy kávéka.
Vacsora, hümmm, hát ezt elcsesztem, anyuéknak megfőztem holnapra, pörit csináltam penne tésztával és ettem belőle egy keveset (pici hús, plusz durum tészta), sok kovi ubival...
Úgyhogy mára kuss a nevem...talán ezzel tudom pöttyet kompenzálni.

Attól független, hogy megjött nem vagyok éhes.
Máskor már kerestem kutattam a csoki vagy más édesség után, vagy valami kis harapnivaló után mondván megdöglöm annyira éhes vagyok, de most, semmi.
Jó, tudom, vacsorát elcsesztem, de nem voltak falási rohamaim, remélem megmaradok így és nem szórakozik velem annyit a hormonháztartásom.
Plusz, már a hasam se görcsöl egyáltalán. :-)

Jajj, megy a tv-be Joshi úr, megint tele a tv nem idén barnultakkal...ez kell a hülye magyarnak...

0 megjegyzés: