2011. június 21., kedd

Esti jelentés

No, ma aktívan semmit tettem délután.
Olvasgattam, filmet néztem, mosást kiteregettem.
Voltam etetni, aztán megkívántam a túrót vacsira.
Irány a bolt!
Coop-ba itt sose kapni zsírszegény túrót, így inkább a Sparba mentem.
Ott volt alacsonyabb zsírtartalmú, de horribilis áron, így tovább mentem a Lidl-be, ott pedig a Linessa túró győzött, kedvencem.
Nagyon oda vagyok a Linessa termékekért (reklám helye), kedvencem a natúr joghurt, a túró és a szalámik.
Szokott lenni más speciális termék is, de az szezonális.
Az új akciós újságban viszont jó áron lesz a Linessa müzli, 1 doboz 279ft lesz, amiben 8 csomag müzli van, így 1db müzli 35 forintra jön ki.

Farkas éhesen értem haza, neki is álltam enni, túrót kevertem össze natúr joghurttal, kis édesítővel és vanília aromával bolondítottam meg.
Mellé egy almát és pár szem (6-8szem) meggyet ettem.

Elég is volt, de lehet később megéhezem, akkor megeszem az utolsó baromfi virslim 1 abonettel vagy paradicsommal.

756-94,8---> itt hagytam abba délután.

Uszonna:
1 cerbona cukimentes müzli 66-15

Vacsi:
6dkg túró sovány 57-2
15dkg joghurt 59-7,5
20dkg alma 60-14
5dkg meggy 26-5,5
Ö:202-29

1024kcal-139g ch mára, később tuti lesz egy db baromfi virsli (4dkg, 71kcal-0g ch) és egy paradicsom vagy egy abonett (mindkettő ugyanannyi kcal és ch-ra jön ki 20-25kcal és 4-5g ch)!

Holnap nagyon korán kelek, orvoshoz megyünk.
Ebédem husi lesz meggymártással, gerslit nem biztos hogy eszek hozzá még meglátom.
Mennem kell turiba is, hátha találok kis ujjatlan felsőket.
Meglátjuk...

0 megjegyzés: