2011. június 19., vasárnap

Hárompontnulla

Most jut eszembe!!!
Nekem jövő hét péntekig nincs fagyika, sütike, csokika.
Történt ugyanis még két nappal ezelőtt, amikor nagy bevásárlás volt és zserbózás, hogy aznap este lecsúszott még egy krémes is.
No hát kérem, sok lesz a jóból, így most vezeklek.

Igazándiból ez nem vezeklés. Több annál. Pont ma beszélgettünk erről a párommal.

Kezd visszaesni az akarat erőm, mindent akarok és azonnal, nem állok meg bizonyos dolgokat és ez nem csak a kajára érvényes.

Ma az ebéd után (hal, sali) sétáltunk egy nagyot, útközben megetettük az állatokat, szedtünk pár szem cseresznyét, csemegéztem a fáról...

+10dkg cseresznye 63kcal-14g ch

863 és 74g ch...

Később lesz alma, natúr joghurt, esetleg pár szem Detki Stop cukor keksz.
Vacsorára nem tudom mi lesz, lehet kis lecsó vagy virsli, majd párommal megdumáljuk.

Holnap megyünk meggyet szedni és főznöm is kell.
Nem tudom, hogy oldom meg a kettőt együtt, mikor megyünk, mikor jövünk?!

Tervem ebédre magamnak:
Natúr szelet meggymártással és gerslivel vagy rizzsel.

Hogy a srácoknak mi lesz, hát az passz.
Jut eszembe párom apja itthon lesz egy ideig táppénzen, mert beszart a dereka, így vasfegyelem lesz itthon...

Pár szóban a Múzeumok éjszakájáról, aztán megyek enni, mert megint kopog a szemem.
Szóval hatalmas élmény volt!

Magyar Alumíniumipari Múzeum:
Kellemes csalódás! Komolyan mondom, azt hittem meg fog ölni az unalom, meg biztos majd ilyen ipari dolgokat fogok látni, gépeket, amik engem abszolút nem kötnek le, de erre!
Egyik legjobb múzeum volt!
Gondosan kiállított, összeszedett, információ gazdag kiállítás, kicsiknek és nagyoknak egyaránt kellemes kikapcsolódás, érdekes látnivalókkal.
A munkatársak rendkívül segítőkészek és kedvesek!
Voltak programok, pl ólomból plakett öntés, vagy ólomjóslás, gyerekek és felnőttek egyaránt kipróbálhatták!
Rendkívül jól éreztem magam és szeretnék még visszalátogatni, mert sok helyre mentünk és sajnos kevés időnk jutott erre a múzeumra.

Bory-vár:
Kérem tisztelettel, fehérváriak, turisták, átutazók, ne hagyjátok ki!
Még most is libabőrös vagyok, ahogy felcsillannak az emlékek...
Azok a formák, maga az épület, a színek, a szobrok, a tornyok, a festmények.
Mintha időutazáson lettem volna, magával ragadott a kor, a por, az illatok.
Sajnos itt történt meg azon ominózus esemény, hogy párom régi nagy barátjával összefutottunk majd 2 év nem beszélés után.
Gyomor görcsöm volt, mert felcsendültek azok a bántó, sértő és megalázó szavak amikor életem értelme kapott tőle.

És úgy tett, mintha misem történt volna...
Enyhe rosszullét és hányinger kerülgetett, viszont nagyot hízott a májam, amikor a kedvese újra beakart mutatkozni nekem, mondván, mi még nem találkoztunk.
Mondom: De, de. Bemutatkoztam.
Aztán mély döbbenet és egy halk uram isten hagyta el a száját...
Utoljára majd 130 kilósan látott...

No, hát a gyomorgörcs meglesz egy darabig, mert közölték hogy jó lenne jövő héten összefutni valamikor.
Én köpni nyelni nem tudtam, páromon tudom, láttam és érzem, hogy nagyon fáj a szíve, mert ő volt talán az egyetlen és legjobb barátja.
Hiányzott neki nagyon sokszor...
Nem tudom mi lesz, ha tehetnék meg nem történté tenném ezt a találkozást, de valamiért így kellett történnie...
Kib*szott sors megint közbeszólt!

Találkozás során tovább mentünk a belvárosba.
Csók és Deák képtárat néztük meg, jó lett volna ha nem lett volna az a levegőtlenség.
Hihetetlen büdös és állott volt a levegő, gyorsan végig szaladtunk a múzeumon és már menekültünk is ki, de ettől független a képekben, szobrokban nem csalódtam, gyönyörűek voltak.

Őri kiállítás kicsit bonyolult volt nekem, az Óramúzeumba hasonló szitu, mint a Csók képtárban.

A Fekete Sas Patikamúzeumba nem jutottunk be, kígyózó sor volt, inkább majd a hétvége felé befizetünk rá, rég szeretnénk megnézni...

Hazafelé ki nem hagytuk volna A Szabadművelődés házát!
Egyik kedvenc helyem Fehérváron!

Este éhesen és fáradtan estünk haza.
Én egy szép almát és édesítős, vanília aromás natúr joghurtot ettem.
Szerettem volna egy pohár sört inni, de megitták előlem, brühü.

A látogatások alkalmával sok vizet ittam és sehol nem mentem el toalettre így az össze víz a lábamba ment.
Már fájtak amikor hazaértünk, éjjel nem győztem wc-re járni.
Ma már kicsit jobb, de az ebéd utáni séta megtettem megint a hatását.

Most megyek, eszem egy almát, egy kis joghurtot és 1-2 szem kekszet.

Alma 45-10.5
Joghurt 40-5
Keksz (2-3 szem) 45-12
Ö:130-27,5

Így mai adagom:993-101,5 (+vacsora ami valami light lesz...)

0 megjegyzés: