2011. június 24., péntek

Hétvége

Kezd megnyugodni a lelkem...
Fellélegezhetek kicsit.

Tegnap pontban tartottam az 1200kcalt és 150gr szénhidrátot.

Még egy jó hír, hogy bebizonyítottam magamnak még mindig van akarat erőm.
1 hétig nem ettem csokikát, nassikát, fagyikát, máig szólt ez a fogadalmam.
Vállveregetés, tudok még ha akarok.

Reggelim ma:
1 kávé 50-5
1 rozsos zsemle 140-24
3 sz light csirkemell sonka (Lidl-77kcal/10dkg) 33-0
1 paradicsom 22-4
pici margarin 45-0
Ö:290-33

Nagyon húz a fejem, azt hiszem ma még lecsúszik egy esetleg kettő kávé.
Lassan indulok Tescoba nagy bevásárlásra, 50kg macskaalmot kell vennem.
50kg... Hogy fogom elbírni?
Bár ha belegondolok jómagamon 62kg súlyfelesleget cipeltem.

Te atya ég, még leírni is sok, 62 kg súlyfelesleg volt rajtam és ugyanennyitől sikerült megszabadulnom.

Bele sem gondoltam még, hogy tudtam így elhanyagolni magam és hogy sikerült annyi erőt összeszednem ahhoz, hogy meg is szabaduljak tőle.
Kishitűség azt hiszem, nem hittem magamban és még most is nehéz elhinnem.
DE!
Egyet ne felejts: Nincs lehetetlen, csak tehetetlen!

Ha teszel valamiért akkor meglesz a jutalmad gyümölcse!

Ebédre paradicsomleves lesz és light palacsinta, még tegnap főztem, sütöttem őket.
Tegnap házi light lekivel ettem őket, epressel, meggyessel, volt még egy kis adag meggyszószom is, egyet ettem kakaósan és azzal öntöttem nyakon, hát mennyei volt. :-)

Hétvégére különleges husit tervezek, nem éppen light étel, de lelightosítható!
A család is szereti így azt hiszem tudnék egy felé főzni, de meglátjuk.
Este még jelentkezem!

0 megjegyzés: