2011. január 24., hétfő

Esetem a zabkásával

Történt ugyanis, nagyon de nagyon szeretem a bébipapit, tudjátok a tejbedarát.
No de a dara mostanában (ugyan miért is?) kimaradt az étkezésemből.
Fórumtársaim pedig helyette a zabkorpát ajánlották.
Így alakult, hogy 2 dl tejben és fél dl vízben elkevertem 4dkg zabkorpát és édesítőt, majd felforraltam.
Totál olyan volt, mint a bébipapim, nem - nem, sokkal jobb!!!
Egyik felét fahéjjal és mézzel csurgattam le, másik felét Nesquik kakaóporral szórtam meg.
Ez volt a vacsorám.
Ha délután nem gyümölcsöztem volna be akkor még bele is fértem volna az egész napi adagomba, de se gáz, majd holnap jobban odafigyelek.

Amúgy csak azért ettem annyi gyümit délután, mert elkezdtem rohadni, 4 narancsot ki kellett dobnom, kettőt megettem, meg egy alma felét megmentettem...magamba...

Volt séta, nem is kevés, egyszer elmentem a Lidl-be, az olyan 3 km séta, majd elmentem megnézni a degum.
Van itt egy állatos bolt és mindig megállok előtte ha a kis Teszkóba megyek, ott van egy aranyos deguci, őt szoktam nézegetni.
Ma éppen aludt, meg a hörcsögök is össze voltak bújva.

+másfél km!!!

Hazafelé pedig siettem, mert elkapott a hideg szó szerint.
Séta elején még szép napsütés volt de utána eltakarta a felhő és lejjebb is esett a hőmérséklet.
Itthon volt 20perc RR comb programja.
Jól esett, egyre jobban megy, egyre jobban bírom.

Reggeli:

1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 105-20
1 angol karamellás keksz sütemény 200-30
Ö:355-55

Tízórai:
1 kávé 50-5

Ebéd:
5db töltött csirkemell 317-11,5
10dkg zöldségköret 75-10
Ö:392-21,5

Uzsonna:
1 alma 30-7 (pici volt)
2 narancs 80-24
Ö:110-31

Eddig:844-112,5

Zabkása:
2 dl tej 100-10
fél dl víz 0-0
4dkg zabkorpa 154,4-27,4
1 tk méz 40-8
3 tk fahéj
1tk nesquik por 40-5
Ö:334,4-50,4

Egész napim:1178,4-162,9

Holnap főznöm kell, de fogalmam sincs mi lesz.
Terveztem sült csirkecombot, de Lidlbe nem vettem, mert csak alsó volt.
Remélem holnap lesz comb az itteni bótba, szeretnék még mellé parapicsa levest bazsalikomosan.

Na, elteszem magam, sok lesz belőlem mára!

0 megjegyzés: