2011. január 23., vasárnap

Zárom a napot

Megjöttünk.
Hát nem fogjátok kitalálni mi volt napirenden a cukros mamánál...
FÁNK!
Úgy ahogy régen még megettem a fánkot, de mára már nem tudnám.
Ahogy beléptünk a házba megcsapott a szaga, tudjátok, azaz édes de mégis nehéz, olajos szag.
Grrrrrrrrr!
No, csak háromszor kellett elismételnem, hogy "köszönöm nem kérek, most ebédeltem, nem vagyok éhes".
Negyedszerre már a párom szólt rá, hogy ne kínálgassa már nekem.

Hazaérve még levittük a kocsit a garázsba, majd megetettük az állatokat és irány mozogni.
Itthon csináltam 3 mile-t Leslivel, jól esett, de megint nem volt olyan pörgős, vagy én voltam tunya hozzá?!:-)

Vacsorám pedig kedvenc joghurtomból egy barackos, mellé két győri édes mogyis keksz, 1 alma és egy narancs.
Nagyon szeretem a gyümölcsöt!
Alig várom már az epret, remélem idén is bő termésünk lesz!
Aztán jön a meggy, a cseresznye és a csalai barack!
Ó, az a finom fehérhúsú csalai barack!

Na vissza a napjainkba.
Holnap hétfő, mérlegelés reggel, aztán főzök valami köretet a többi baconos csirkemellem mellé.
Répával bevallom kicsit túl édes volt nekem...

Elfogyott az alma levesem, így gondolkodom milyen leves legyen holnap.
Lehet csinálok most narancslevest, vagy megint alma leves legyen?
Basszus, gyümölcs függő lettem!

Vacsora:
1 linessa joghurt 105-17
2db győri édes mogyis-mézes keksz 116-17
1 alma 45-10,5
1 narancs 60-12
Ö:326-56,5

Egész napi adagom:1162kcal-148g ch

Jó éjt!

0 megjegyzés: