2011. január 26., szerda

Hull a pelyhes...

No nem kezdek el énekelni, ne féljetek. :-)
Reggel kómásan másztam ki a konyhába és meglepettem tapasztaltam, hogy leesett a hó.
Csodaszép fehér minden, viszont agyon csúsznak az utak és a járdák.
Most pedig éppen havas eső esik...
...mi lesz délután ha beindul a forgalom???

Reggeli kávém után megettem egy citromos activiát és 2 db jó reggelt vitaminos kekszet.
Tízóraim szerintem egy kávé lesz.
Ebédem paradicsom leves és a másik csirkecomb plusz vegyes zöldségköret.

Délután lesz kis mozgás de még nem döntöttem el mit szeretnék csinálni.

Később jelentkezem, vár rám még egy kis főzés, krumplipürét csinálok a fiúknak, délután pedig vár rám egy rakat mosni való, főleg olyan cuccok amiket kézzel kell kimosnom, mert gépbe nem rakhatom...

Pápuszim!

0 megjegyzés: