2011. január 24., hétfő

Új hét, új lehetőségek

Furán ébredtem, valahogy érzem a frontot...
Kinézve az ablakon olyan szép idő van, de súlyos mínuszok vannak, nagyon hideg az idő.
A fronthatások miatt már bennem van két kávét és szerintem egy harmadikat is megtudnék inni.

Reggel nem felejtettem el mérlegelni, mai eredményem 68.8!
Ennek örömére reggelire megdicsértem magam és nyomban megettem egyet a páromtól kapott angol karamellás csokis kekszből.
Még a Lidl-be vettük és mit ne mondjak nagyon finom...
4 db van egy csomagban, fejenként 6dkg egy keksz és hmmmm, London szelét éreztem az orromban miközben elrágcsáltam.
Inkább nem is folytatom...
1 db millió kalória lehet, vagyis én 200kcalt és 30g ch-t számolok, remélem fedi az igazságot, de majd megkérdem Sil barátnőmet, hátha tud pontosabb infót róla.

Az a baj, vagyis nem baj, de azért nem kellett volna, de a párom bespájzolt nekem a nassikkal.
Vette ezt az angol sütikét, aztán múltkor séta közben elnyammogtam egy téli fagyit, hát abból is vett 5 db-t pluszba.
Ott van még a mikulás csomagom is, aminek örültem, olyan aranyos volt amikor átadta.
Ezen kívül kaptam egy doboz igazi svájci csokit is...

Fúj, fúj, rossz csokikák!

Reggeli:
1 kávé 50-5
1 linessa joghurt 105-20
1 angol karamellás keksz sütemény 200-30
Ö:355-55

Tízórai:
1 kávé 50-5

Ebéd:
5db töltött csirkemell 317-11,5
10dkg zöldségköret 75-10
Ö:392-21,5

Eddig:734-81,5

Szeretnék még megenni egy almát, délután muszáj lesz elmásznom a Lidl-ig, az kb 3 km.
Utána itthon lesz RR comb programja.
Este felé jelentkezem!

0 megjegyzés: