2011. január 23., vasárnap

Vasárnap reggel

Kedves felső szomszédaink megint nem hagytak minket aludni.
Apuka 7 órakor úgy fújta az orrát, mintha a mandulája is ki akart volna jönni.
Utána 7:10 perckor az anyuka elkezdi klopfolni a húst, pedig máskor vár reggel 8ig, de ma nem bírta ki.
Fél óra klopfolás után pedig a gyerek kezdett el sikítozni apucival.
Utána porszívózás , bútorok dobálása és a többi.
Párom mesélte éjfél felé arra ébredt, hogy anyuci magassarkú cipőben rohangál a lakásba.
Nem tudom mi lesz ennek a vége...

Mivel visszaaludni nem tudtam nekiálltam főzni, nagyoknak bolognai spagetti van, nekem aszalt szilvával és aszalt sárga barackkal töltött baconba tekert csirkemellem van párolt répával (még leírni is hosszú).
Délután hozok képet.
Vagyis remélem, hogy hozok, mert:
-vasárnap lévén lehet menni kell párom nagyanyjához, amihez semmi kedvem (tudjátok a cukros nagyanyja, aki állandóan tömni akar...),
-fényképezés előtt elfogy...

Délutáni csavargásnak azért sem örülnék, mert ma is szeretnék valamit tornázgatni.
Ma szerintem nem lesz RR, inkább csak Leslie, pörgős 3 mile, remélem összejön.

Étrendem eddig:

Reggeli:
1 kávé 50-5
2 sz tk toast 122-21
20gr májkrém 50-0
10dkg retek 15-2
Ö:237-28

Tízórai:
1 alma 45-11

Ebéd:
1 adag almaleves 107-20
5 db baconos töltött csirkemell 317-11,5
20dkg párolt répa 78-16
Ö:502-47,5

Eddig:784-86,5

Reggelin és tízórain túl vagyok, lassan, de nagyon lassan ebédelni fogok.
Akkor majd (felvésem a falra, mert képes vagyok ma mindent elfelejteni) lefényképezem és este felé hozok fotót meg receptet.
Szép vasárnapot, bújjatok össze a kedvesetekkel!

0 megjegyzés: