2011. január 25., kedd

Vérnyomás gondok

Tegnap este úgy 9 óra felé elég furán éreztem magam.
Vagyis már egy jó ideje, 4-5 napja elég furán érzem magam.
Ha felkelek az ágyból jó 2-3 percet ülnöm kell a szélén, mert ha túl gyorsan állnék fel akkor szédülök.
Többször éreztem már ugyanezt ha székről álltam fel, de még a wc-n is előfordult velem.
Volt úgy, hogy székből fölállva vissza kellett ülnöm mert az ájulás kerülgetett.
Sokszor fordult elő, hogy rettentően fáztam itthon, pedig 24-25 fok volt bent.
Úgy érzetem lefagy a lábam, a kezeim, pedig vastag zokniba, bundás nadrágba és pulóverbe voltam a vastag takaró alatt.
Aztán jött a fejem érzése, nem fájt, de nem tudtam leírni az érzést, olyan semmilyen érzésem volt, nagyon fura és néha rémisztő érzés.
Tegnap este szóltam a páromnak, hogy valami nem oké.
Egyből azt hitte elkaptam valamit, talán influenza, de mondtam neki, hogy ez más, annyira más, nem fáj semmi, de nem jó a közérzetem.
Szépen elsoroltam mindent majd hirtelen eszébe jutott, hogy van itthon egy karos vérnyomásmérő.
Háromszor is megmértük a vérnyomásom, ülve, állva, még a páromét is megmértük, mert azt hitte rossz a készülék.
Kemény 96/58-as vérnyomásom volt, 100 fölé nem is ment, a pulzusom se volt valami szapora.

Remélem csak az időjárás teszi ezt velem, most egy héten keresztül naponta háromszor (reggel-délbe-este) mérjük a vérnyomásom és figyeljük a fronthatásokat.

Ma reggel kávé után 108/81 volt a vérnyomásom, a pulzusom pedig 68.
Ebéd előtt fogom még mérni és majd vacsora előtt.

A hó pedig esik nálunk, aminek nem örülök, ha minden igaz ma is kell mennem vásárolni.

Főztem paradicsom levest, hozzá kis tésztát, kész a sült csirkecombom, mellé 10 dkg zöldségköret lesz és házi savanyúság.

Számokban nem tudom hol tartok, de ma volt két szaloncuki 10óraira.
Este majd jövök számokkal.

0 megjegyzés: