2010. február 28., vasárnap

128 2009.09.21

Az első mérlegelési eredményem, aminek a párom is tanúja volt, erről a súlyról indultam:
128 kg.

Még leírni is nehéz, de drága ***** társaim, leírtam, levetkőztem előttetek ezt a gátlást is, le bírtam írni.
Megy ez mint az ágyba... :-)

Innentől volt az a pont, amikor tudatosult bennem: NINCS MEGÁLLÁS!

Tovább bújtam a könyveket, cikkeket, utána olvastam az ételeknek, mibe hány kalória van, mit szabad, mit nem, miket kell!, miket nem!

Pl. a miket kell! - igaz, hogy a só megköti a vizet, így legtöbben azonnal száműzik az étrendjükből.
Nem szabad, ugyanis sóhiány következtében felléphet remegés, allergia is.
Használjunk tengeri sót!

Volt amikor a legszívesebben hajam téptem volna.
Gondoltam majd áttérek a diabetikus termékekre.
Hiba lett volna, ha ennek sem járok utána.
Ugyanis a diabetikus termékek ugyanolyan kalória tartalmúak, mint normál társaik csak nincs bennük cukor.
Így kilőve a diabetikus csokika, cukorka.
A cukrot természetesen lecseréltem édesítőre, olajat olíva olajra, de azt is csak minimális mennyiségben használom.

Beszereztem pár teflon serpenyőt.
Gondolkodtam rajta, hogy megveszem a lehető legjobb teflon serpenyőt, de horribilis összegeket kértek érte, így inkább silány minőségű, de ugyanakkor ugyanolyan jó serpenyőt vettem, ami tized annyiba került.Így ha egyszer tönkre megy, nem fogok bosszankodni az ára miatt, és azon az áron amit kiadtam volna a drága serpenyőért tízszer annyi silányat vettem.
Egy szó mint száz, az olcsóbba sem ragad le az étel.

Miután lelkiekben összeszedtem magam, már nem gondoltam annyit az evésre, gyomrom nem volt hozzá, valahányszor kajára gondoltam, mindig szemeim előtt lebegett az eredmény...

128-128-128-128kg!!!

A legnagyobb problémám a mozgás volt.
Tornázni nem mertem, mai napig nem merek, mert nagyon fájnak a térdeim.
Igaz, mióta fogytam már többet bírok, és nem annyira fáj, de -még- fáj!!!
Hazudik aki azt mondja, hogy ekkora súllyal is jól tudja magát érezni.
Ha eleve fájdalma van egy hosszabb állás vagy kis séta utána, hogy érezheti valaki jól magát a bőrében???

Könnyű esti sétákkal kezdtem, 3. emeleten lakunk, lift helyett lépcsőzöm.
Most már elég jól megy, de az elején majd kiköptem a tüdőm! :-)

Beszereztem Norbi duci tréningjét, ha lemegy rólam a következő 10 kiló akkor elkezdem, addig nem merem, félek nagyon megerőltetem az ízületeim.

0 megjegyzés: