2010. február 28., vasárnap

Without sense 2009-09-30

Elvesztettem a szaglásom, az ízlelőképességem, így ma mindent egy pohár vízhez tudnék hasonlítani.

Amúgy jobban vagyok, tegnap este végül tűzforró levest ettem, jól megborsozva.
Egyből lezsibbasztotta a torkom, azóta se fáj.
Tegnap belázasodtam, hol elbóbiskoltam, hol felriadtam.

Mai napon már többet voltam levegőn, rongyosra feküdtem magam, nem bírtam itthon lenni a 4 fal között.

Kaját nem igazán kívántam ma, kényszerből ettem.

Reggelire müzlit (3dkg) ettem tejjel (1,5ös tej - kb. 2 deci).
Valamikor 12 felé megettem egy almát és ittam mellé 2 deci multivitamin üdítőt.

Ebédem későn volt, mint mondtam nem érzek szinte semmit, így étvágyam sincs.
Végül magamba préseltem egy kis hagymás csirkét, babcsíra salátával.

Ennyi, és még most se vonz a kaja.

Jelenleg semmi nem vonz.

Reggel érdekes érzésem volt, mintha híztam volna, még 10 nap van a mérlegelésig, de már nagyon várom, remélem csak csal az érzésem.

0 megjegyzés: