2010. február 28., vasárnap

Hogyan lettem 2.rész

Szépen elkezdtem a tudatos étkezést.
Tudtam, hogy naponta legalább ötször kell ennem és sok-sok vizet innom.
Imádom a vizet, főleg a szénsavas ásványvizet.
Lecseréltem sima ásványvízre.
Kenyér és zsömle helyett alacsony kalória tartalmú kétszersültet, puffasztott rizst és abonett szeletet eszem.
Búcsút mondtam a sült krumplinak, a rizsnek.
Ha megkívánom őket, akkor a krumplit héjában sütöm a sütőbe, olaj és minden nélkül.
Rizzsel még nem variáltam, nem tagadom ettem azóta, de mértékkel.
Köreteim jóformán zöldségek lettek, párolva, vízbe főzve, attól függ mennyi időm van elkészíteni.
Répa, kelbimbó, karfiol, mirelit leveszöldség, mexikói keverék, francia saláta alap.
Ezeket eszem az olajos krumpli helyett.
Igaz a tészta nagyon hiányzik mai napig, de erre is majd kitalálok valamit...
Husit párolva eszem.
Csirke, pulyka, disznó húsból is eszem egyaránt.
Igaz, a malackából kevesebbet, nem viszem túlzásba és nem a hét minden napján van, elszórtan készítem, de nem vonom meg a szervezetemből.
És rengeteg gyümit ettem az elején.
Első napokban pokolian fájt a fejem és szédültem, kakukkolt a fejem:
-enni kell, egyél, gyerünk már, csak egy kis falatot.
Egyszóval pokolian éreztem magam.
Ilyenkor kaptam be pár szem tic-tac-ot, vagy valamilyen cukormentes cukorkát.
Vettem alacsony kcalória tartalmú müzlit, elrágcsáltam egyet.
Sokat, nagyon sok vizet ittam, ha nem ihattam volna ennyit az elején akkor tutira nem bírtam volna ki ezeket a napokat.
Valóban igaz, hogy a víz elveszi a hamis éhségérzetet.

Megpróbáltam átprogramozni az agyam, hogy nem az evés, a zabálás a legfőbb dolog a világon.

Pár napja csináltam a fogyit, és egy szőrnyű érzés hasított belém:
-rá kell állni a mérlegre.
Uram Isten NEEEEE!

Évek óta nem álltam már a mérlegre, ha tükörbe néztem, az utóbbi időben az is ritkán fordult elő, akkor kábéra be tudtam magam lőni, hogy hány kiló lehetek.

Baromi nagyot tévedtem!!!

Nem volt otthon senki.
A mérleg ott kandikált ki a szekrény alatt.
-Talán most.
-Nem, nem, majd holnap.
MOST ÁLLJ RÁ!!!

Ráálltam.

0 megjegyzés: