2010. február 28., vasárnap

Feloldozás 2009-10-06 20:23

Vétkeztem atyám, bocsáss meg!
Szóval ma szépen mellézabáltam.
Kínai kaja volt...
A hagymás csirkével még nem lenne gond, de a tojásos rizs azért durva volt.
Szóval ma biztos túlléptem az 1200kcalt.
Áh, a szénhidrátról nem is akarok beszélni...

Reggelem se indult a legfényesebben, eltűnt a sonkám.
Vagy a macska ette ki a hűtőből vagy nem is tudom, hmmhmm.

Szóval a reggelim
2 szelet tk. toast kenyér volt (115kcal - 20,5g ch),
amit megint pirítósnak csináltam meg, mellé a
2 dkg sajtom (77kcal - 0.32g ch),
2 deci tejjel leöblítve (90kcal - 10g ch).
Sonka ohne.

Ez így összesen 282kcal és 30,82g ch.

Tízórai, megköveztek, ekkor még nem tudtam, hogy mi lesz az ebéd, és mivel megint a városba rohangáltam, így enni, inni kellett valamit.
Első boltba betévedve nem találtam semmi ehetőt.
Második bolt megint semmi.
Ismét arra kellett rászánnom magam, hogy Norbi cuccot vegyek.

4 és fél deci Norbis ivó joghurt 67,5 kcal - 13g ch.

Ebédem 150dkg hagymás csirke volt, amire 300kcalt és 30g ch-t számolok.
Inkább legyen több, mint kevesebb.
De lehet kevesebb mint több?
Ki érti ezt...
A rizsre pedig 600kcal-t számolok 100g ch.

Adtam a lovaknak bacca meg. :-D

Vacsora, hmmm, nem bírtam ki ugye, leves volt, répával.
94,5kcal - 17,5g ch-t számolok.

Ez a mai nap csak tippelésből áll.
Bevallom, lelkiismeret furdalásom volt végig.
Mit fognak szólni a csajaim?
Most emiatt 8.-án nem fog mozdulni a mutató vagy esetleg több lesz?
Áhh, nem merek találgatni, viszont a fórum barátnőim megvigasztaltak.

Köszönöm!

No de azért nézzük a számokat, összesítve:

1344kcal és 185,07g ch.

Uram Isten!
Nagyon el vagyok borzadva, már ha jól számoltam, de az is lehet, hogy kevés amit számoltam.
Kivagyok.
Fenébe, de mentségemre legyen, ma nem használtam a liftet, lépcsőztem.

0 megjegyzés: