2010. február 28., vasárnap

Dilis vagyok 2010-02-08 20:40

Akivel csak lehetett ma összevesztem, fogalmam sincs miért, valszeg bal lábbal keltem.

Kaját nincs kedvem most leírni, eléggé antiszoc vagyok.
Nem bűnöztem, megálltam!
Lenyomtam a 4 mile Super Challenge-et.
Nah valahol a felénél azt hittem b*sz*rok.
Rohadtul ugrálós, meg gyorsan kell mindent csinálni és ahogy itt ülök érzem a valagam, meg a vádlim.
Most megyek, mert nem tudok szépen írni.

Már mindenhol kerestem, de sehol nem lelem a Bangkok Hilton című film sountrackjét (filmzenéjét).
Így, akinek esetleg otthon megvan, vagy valahol a neten rálelne, kérem, esedezem küldje el vagy mondja meg honnan lehet megszerezni, mert nagyon szeretném ha meglenne a gyűjteményemben!!!
Libabőr és könnyek garantáltak a hallgatása alatt!

0 megjegyzés: