2010. március 3., szerda

Álmos vagyok, lusta vagyok...

...egész napomat ezzel lehetne jellemezni, lusta vagyok és semmihez nincs kedvem, csak feküdni és feküdni.
Túlképp a délelőtti bevásárlásom és főzésem után a tv előtt tespedek és sorba nézem a Grace klinika részeit (4. évad).
Kaját tekintve eddig egész jól voltam, de oda lett a mai nagy tervem.
Sil barátnőm figyelmembe ajánlotta a tortilla tekercset, tésztát ami nagyszerűen beilleszthető a diétába.
Már nem egyszer szemeztem vele a boltok polcain (állítólag gyroshoz is nagyon jó), de persze amikor venni akarok egy darab sincs.
Ha minden igaz 1 szelet (szép palacsinta méretű) nincs 200kcal (ch-ról még nincs pontos adat).
Husival és zöldséggel (reszelt répa, saláta, újhagyma, hagyma, ilyesmik) megtömve kész főnyeremény ebédre.
Remélem legközelebb sikerrel járok...
Étrendem mára:
Reggel 3 szelet abonett volt 5 dkg sonkával 5 dkg répával és egy nagyon finom hideg kefírrel.
Plusz egy tejes kávé amiből ma egy litert megtudtam volna inni, reggelim 235.5kcal és 28.6g chból kijött.
Tízóraira egy 20dekás alma volt, ez 60kcal és 14g ch.
Ebédre a kedvemet szegte a Tesco expressz amiért nem találtam a tortillát, ezért hirtelenbe felkaptam egy doboz (160g) tormás sonkatekercset.
Saláta nem volt hozzá, 2 szelet sonka, megtömve a tormás cuccal és pár szem (össz 7 szem) zöldborsó, emellé megettem 3 szelet abonettet és 10 dkg sörretket (szép nagy, fehér gömbölyű).
3 abonett 48kcal és 9.l6g ch (mostmár nem Dexi van itthon hanem Abonett márkájú), a retek 15-2g ch.
A tormás sonkára én 500kcalt és 40g ch-t számolok, sajnos nincs pontos adat a csomagoláson.
Szerintem túl van számolva, de inkább legyen több, mint kevesebb.
16h után egy kisebb zabaroham jött rám.
Megettem egy csomag almachips-et (20g) ami 71.2 kcal és 16.78g ch.
Nobilis márkájú, starking almakarika, Auchanba 99ft egy csomag (Tescoba múltkor majdnem duplája volt).
Sajnos ez még mindig nem volt elég így lecsúszott mégegy pici körte és egy fél mandarin (azért fél mert nem volt már jó, kiszáradt vagy mi).
Szóval eddig durván számolva 1003 kcalt és 128g ch-t ettem.
A rossz az egészbe, hogy vacsira is fogok még valamit enni, mert érzem hogy éhes vagyok.
Kefír biztos lesz, sonka biztos lesz, répa biztos lesz, abonettet megpróbálom visszafogni.
Ha ezt megeszem estére akkor 1200kcal és 150g ch-n belül maradok.

Jó hír, hogy a retek miatt kipisilem a felesleges vizet ami bennem van.
Csajok, a legjobb vízhajtó.
Én eleve szeretem enni is, kb 1 óra magasságába ettem és még mindig a slozira rohangálok pedig ma nem iszom sokat.

Még egy jó hír, bár ez nekem jó hír.
Szóval nemrég ráálltam a mérlegre és 96.3kg-t mutatott.
Gondolom a víz miatt csappant így meg, de valahogy akkor is jól esik a májamnak, hogy ilyen szépen megy le...
Gatyáimat fel kéne újítani, minden lóg rajtam, lóvé még messze...

1 megjegyzés:

Fogyótúra írta...

Te, ez olyan érdekes, ezt a bejegyzésedet most, este olvastam - és én vacsira pont gyrost ettem ilyen tortilla-szerűségben. :) (Mert hát pitának tuti nem lehet nevezni amit az Allee kebabosánál adnak.)

Én Auchanban, meg ilyen helyeken ezeket a tortilla-tekercseket általában a kenyereknél szoktam látni, kb. tízesével csomagolva, olyan 700 Ft körül. És tényleg finom, laktató husival megtöltve, olaj és zsíros cuccok nélkül pont nekünk való. :)