2010. március 4., csütörtök

Fogyi versenyről

Szépen alakul a csapatunk, már most látom, hogy könnyű lesz.
Kedves és jó fej lányok tömkelege és csak úgy olvad majd rólunk a zsír!!!
Nevetve fogunk fogyni!!!
Annyira lelkes lettem, bárcsak a torna is ennyire menne...
Kaját tekintve, háááát, ugyebár én főzök és bele kell kóstolgatni mindenbe.
Fasírtot csináltam krumplipürével.
Magamra most nem főztem (pénztárcát is kicsit vissza kéne szorítani) így én is fasírtot és pürét fogok enni.
Szeleteltem kígyóuborkát, sörretket és piros retket, lesóztam, az lesz mellé.
Tegnap nagyon sokat pisiltem, hajnalba is felkeltem, csak áldani tudom a retek vízhajtó hatását, ez a mérlegen is nagyon meglátszik, no meg nem vizesedik a lábam.
Eddig pedig nem volt gondom, észrevettem, hogy keveset járok wc-re és a zoknimnak ottmarad a nyoma a bokám körül.
Most már alig látszik valami, még ma és holnap retkezem, aztán abbahagyom és vasárnap mérlegelés a verseny miatt.
Azért nem szeretném becsapni magam, lehet le kéne menni orvosomhoz és ott megméretni magamat, remélem az új digitális mérlegem nem csal...

Reggelim:
2 szelet abonett 32kcal-6.4g ch
5dkg sonka 50kcal-2g ch
5dkg újhagyma 15kcal-3g ch
2 tojás 140kcal-0g ch
2 deci tej 88kca-9.4g ch
(Ö.:325kcal és 20.8g ch)

Tízórai necces, nem ettem semmit, csak főztem és kóstolgattam, túlzásokba nem estem, egy-egy falat...

Ebéd:
1 fasírt + 5-6 dkg kpüré kb 400kcal (püré 1.5% tejből és light margarinból készült) és 40g ch
1 körte 50kcal és 12g ch
(Ö:450kcal és 52g ch)

Estére természetesen valami könnyűt tervezek!

Könnyű, nem könnyű, ezt ettem:
Vacsorám:
2 szelet abonett
2 szelet csirkemell sonka
10dkg vegyes retkes, ubis vágott
1 kefír

Múltkor mennyit is számoltam minderre? Köböke 200kcal és 21g ch.
Szóóóóóóval tramm-trammtatam, össz-vissz:1000kcal és 100g ch alatt végeztem.
És hogy éhes e vagyok? Jah, egy pöttyet, viszont iszom rendesen és a slozira rohangálok közbe, napi mozgás kipipálva. :-D

0 megjegyzés: