2010. február 28., vasárnap

Oh, happy day 2010-01-26 13:35

Szép napot mindenkinek!
Ahhoz képest, hogy sz*rul aludtam egész jól keltem.
Éjjel olyan 4 óra magasságában felkeltem megint nagyon fájtak a didkóim és a fejem.
Gyógyszer híján kimentem pisilni, forgolódtam egy ideig és nehezen eldöglöttem.

Mai napra előre meg van írva az étrendem.
Reggeli bőséges volt, finom és alacsony ch tartalmú.
Coop-ba felfedeztem az extrudált kenyeret (abonett), 1 csomag 169 forint és 100 vagy 120gr-os.
1 szelet kenyér 19 kcal és 3.9g ch.
No, nézzük a reggelim:

3 szelet Coop abonett 57kcal és 11,7g ch
6 szelet Linessa szalámi (1,5dkg köbö) 40,2kcal és 0,15g ch
3 szelet sajt (zöldségpucolóval vágott :D durván 2 deka) 76,2 kcal és 0.32g ch
1 deka kígyóubi (végét ettem meg) 2kcal és 0,17g ch
2 főtt tojás (S-es méret) 136kcal és 0,6g ch
1 kávé édeskével 1 deci tejjel 44kcal és 4,7g ch

Tízórai elmarad mert későn reggeliztem.

Ebéd:
No, megcsináltam a tk pirított kockákat, ami a köretem lesz a vadashoz.
2 szelet (5dkg) tk toast kenyeret kockáztam meg, aztán szaabina tanácsait megfogadva tepsit kibéleltem sütőpapírral és így zutty bele a kockák, no, annyira sürögtem forogtam, hogy végül elfelejtkeztem róla.
Jah, és persze a sütő 8as fokozaton ment.
Éppen kortyolgatom kávémat amikor olyan érdekes égett illatot kezdtem el érezni.
-Vazz a kockáim!
Be a sütőbe, kikap a tepsi (tegnap este levágtam a bal hüvelykujjam hegyét, hát nem pont oda értem vele a forró tepsihez???!!!), és lám, 3 szem kocka feketébb volt mint a csoki, de azon kívül a többinek semmi baja.
Szóval szaabina, grill nélkül is ment, forgatni nem forgattam őket, olyan két óra múlva lemeozom, majd kiderül milyen lett ízben. :-D
Számokban:
1 tescos bögre leves 46kcal és 0,7g ch
1 adag vadas 275kcal és 14,8g ch
5 dkg pirított tk toast kenyér kockára vágva 122kcal és 21g ch

Uzsonnám egy Cerbona Fitt müzli szelet lesz ami 84,6kcal és 13,8g ch

Vacsorára még nem tudom mi lesz, tanácstalan vagyok.

Minden esetre eddig 882.6kcal és 67.94g ch-t számoltam.
Vacsira marad 317,4 kcal s 82.06g ch.
A kalória okés, de este már nem akarok ennyi ch-t megzabálni.
Ha valakinek van valami lightos receptje ami mellesleg pénztárca és fenék kímélő is szívesen fogadnám.
Most pedig megyek a csajaimhoz!

Végül a vacsorám egy alma lett.
62 kcal és 14g ch.
Mai nap folyamán 944,6 kcalt és 81,94g ch.
Köszönöm, jól laktam, ma sem éheztem.

0 megjegyzés: